Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Barry
Re: Clubnieuws

Post by Barry » Tue Jan 17, 2023 11:08 pm

smiths wrote:
Tue Jan 17, 2023 6:29 pm
Er komt inderdaad een hybride grasmat geen kunstgras en de stadionwerken gaan gewoon door enkel moet men een nieuwe aannemer zoeken die binnen het budget past. Ook komt er veldverwarming wat verplicht is. Men gaat trainen in Kessel waar men gewoon verder gaat met de verbouwingen op langere termijn komt daar ook een nieuwe kantine en gaat men bijkomende gronden aankopen wss. Men is ook de kunstgrasmat aan het vervangen. En dit allemaal met privé geld. Er loopt ook al een tijdje iemand extra rond op de commerciële cel die prima werkt levert.
Goed om te lezen dit allemaal! Wel jammer dat RR de supporters toch wat opstookt door te zeggen dat er kunstgras zou komen.

KRKN

Post by KRKN » Wed Jan 18, 2023 7:30 am

Barry wrote:
Tue Jan 17, 2023 11:08 pm
smiths wrote:
Er komt inderdaad een hybride grasmat geen kunstgras en de stadionwerken gaan gewoon door enkel moet men een nieuwe aannemer zoeken die binnen het budget past. Ook komt er veldverwarming wat verplicht is. Men gaat trainen in Kessel waar men gewoon verder gaat met de verbouwingen op langere termijn komt daar ook een nieuwe kantine en gaat men bijkomende gronden aankopen wss. Men is ook de kunstgrasmat aan het vervangen. En dit allemaal met privé geld. Er loopt ook al een tijdje iemand extra rond op de commerciële cel die prima werkt levert.
Goed om te lezen dit allemaal! Wel jammer dat RR de supporters toch wat opstookt door te zeggen dat er kunstgras zou komen.
Dan kom je natuurlijk in een semantische discussie: is hybride kunstgras of niet? :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jan 18, 2023 9:40 am

KRKN wrote:
Wed Jan 18, 2023 7:30 am
Barry wrote:
Tue Jan 17, 2023 11:08 pm
smiths wrote:
Dan kom je natuurlijk in een semantische discussie: is hybride kunstgras of niet? :)
Rij je met een hybride auto op benzine? :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Wed Jan 18, 2023 11:06 am

Ik rij met een diesel op pure diesel ! Dus een natuurlijke grasmat bestaat uit 100% natuurlijk gras.
En een hybride grasmat is voor mij een kunstgrasmat. Weet trouwens iemand hoeveel % echt gras er in zo'n ding zit?

Axassin

Post by Axassin » Wed Jan 18, 2023 11:36 am

Mark wrote:
Wed Jan 18, 2023 11:06 am
Ik rij met een diesel op pure diesel ! Dus een natuurlijke grasmat bestaat uit 100% natuurlijk gras.
En een hybride grasmat is voor mij een kunstgrasmat. Weet trouwens iemand hoeveel % echt gras er in zo'n ding zit?
Iedereen die er op speelt, is echt lovend over dat hybride gras hoor. Een wereld van verschil met puur kunstgras.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

TV2002

Post by TV2002 » Wed Jan 18, 2023 11:38 am

Axassin wrote:
Wed Jan 18, 2023 11:36 am
Mark wrote:
Iedereen die er op speelt, is echt lovend over dat hybride gras hoor. Een wereld van verschil met puur kunstgras.
Ik dacht dat alle Premier League ploegen een hybride grasmat hebben. Onder andere Club Brugge hier in België ook.

G.C.

Post by G.C. » Wed Jan 18, 2023 12:29 pm

Mark wrote:
Binnen x aantal jaren zal je niet meer met een diesel kunnen rijden ook ni…
Hybride grasmat is gewoon toekomst.
Hopelijk gedaan met de slechte pleinen

Barry

Post by Barry » Wed Jan 18, 2023 4:16 pm

Mark wrote:
Artikel uit 2019 over het veld in Amsterdam Arena

"Het veld, waar Ajax op woensdag 25 juli al speelt tegen Sturm Graz, is een zogeheten hybride grasmat. Oftewel: een mix van 90% echt gras en een beetje kunstgras. De reden hiervoor is simpel: door kunstsprieten toe te voegen aan het echte gras, is de mat extra sterk en vlak. Dat zorgt weer voor meer stabiliteit, grip, minder schade en sneller herstel."

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jan 18, 2023 4:24 pm

Ik ben precies wel fan voor hybride
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Thu Jan 19, 2023 12:08 pm

Tip van den Axassin:
https://www.elevensports.be/video/43608 ... n-ambities

Tof om DG en PDS zo gepassioneerd bezig te horen. Zalig. Al horen we niet veel nieuwtjes.

Post Reply