Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Ik ga hem zeker niet volledig afbreken, maar er zijn veel mensen die geen voet meer binnenzetten op het Lisp zolang hij er rond loopt, en dat zijn zeker niet allemaal supporters van LL, go figure.
Wij komen áltijd terug!
Dit gaat over Roel dan?Justhomuch wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 10:06 amIk ga hem zeker niet volledig afbreken, maar er zijn veel mensen die geen voet meer binnenzetten op het Lisp zolang hij er rond loopt, en dat zijn zeker niet allemaal supporters van LL, go figure.
Ik ben wel helemaal akkoord met wat hij zegt over het kunstgrasveld, dat blijkbaar meer en meer concreet begint te worden. Ik huiver ook van dat idee.
- Justhomuch
Jep.GeelZwart wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 11:10 amDit gaat over Roel dan?Justhomuch wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 10:06 amIk ga hem zeker niet volledig afbreken, maar er zijn veel mensen die geen voet meer binnenzetten op het Lisp zolang hij er rond loopt, en dat zijn zeker niet allemaal supporters van LL, go figure.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Ik heb ook liever geen kunstgras trouwens, ik dacht trouwens dat ze hybride gingen overwegen?
Wij komen áltijd terug!
Ik dacht ook hybride grasmat. Lijkt met ook de meest logische keuze, kunstgras zelf is achterhaald en in Eredivisie is men zelfs verplicht om deze te vervangen tegen 2025.
Jep en de andere was Cel Teunen denk ikTV2002 wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 3:33 pmhttps://www.hln.be/turnhout/celstraf-na ... ~aa997080/
Younes Ben Hammou?
Er komt inderdaad een hybride grasmat geen kunstgras en de stadionwerken gaan gewoon door enkel moet men een nieuwe aannemer zoeken die binnen het budget past. Ook komt er veldverwarming wat verplicht is. Men gaat trainen in Kessel waar men gewoon verder gaat met de verbouwingen op langere termijn komt daar ook een nieuwe kantine en gaat men bijkomende gronden aankopen wss. Men is ook de kunstgrasmat aan het vervangen. En dit allemaal met privé geld. Er loopt ook al een tijdje iemand extra rond op de commerciële cel die prima werkt levert.