Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Clubnieuws

Post by Carlke » Mon Dec 05, 2022 5:00 am

Benieuwd wanneer de club deze informatie gaat geven woordje uitleg lijkt mij logisch. Katrien, roel, van lommel wel veel mensen met een hart voor de club , en wat is de reden !

GeelZwart

Post by GeelZwart » Mon Dec 05, 2022 10:03 am

Carlke wrote:
Mon Dec 05, 2022 5:00 am
Benieuwd wanneer de club deze informatie gaat geven woordje uitleg lijkt mij logisch. Katrien, roel, van lommel wel veel mensen met een hart voor de club , en wat is de reden !
Als je vooruit wil, moet er een TD komen. En is er extra geld nodig, wat HVL niet heeft.

Mark

Post by Mark » Mon Dec 05, 2022 10:48 am

Dit lijkt op een staatsgreep van LVT (en een andere nieuwe investeerder?)
Wordt inderdaad tijd dat er uitleg komt.
De mensen die nu opzij geschoven worden, zijn diegenen die Lierse gered hebben zonder hen was LVT nooit bij Lierse gekomen en bestonden we nu niet meer.

Berrem

Post by Berrem » Mon Dec 05, 2022 10:56 am

Mark wrote:
Mon Dec 05, 2022 10:48 am
De mensen die nu opzij geschoven worden, zijn diegenen die Lierse gered hebben zonder hen was LVT nooit bij Lierse gekomen en bestonden we nu niet meer.

Het is een beetje dubbel natuurlijk. Ze waren ook heel nauw betrokken bij Samy... (wat niet zo'n goede afloop heeft gekend). Zolang het maar op een correct manier gebeurt (hun vervanging), lijkt me een verdere professionalisering een noodzakelijke en logische volgende stap op de weg naar 1A.

Misschien heeft de match tegen Anderlecht LVT en anderen nog meer overtuigd van het potentieel van onze club...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Vdp

Post by Vdp » Mon Dec 05, 2022 12:34 pm

Mark wrote:
Neenee Van Thillo wil niet dat ze weggaan maar het is zijn eigen schuld..
Zaken doen in de bedrijfswereld is iets heel anders dan een professionele voetbalclub leiden en daar hebben hij en zijn CEO zeer weinig kaas van gegeten..

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Dec 05, 2022 1:22 pm

Berrem wrote:
Mon Dec 05, 2022 10:56 am
Mark wrote:

Het is een beetje dubbel natuurlijk. Ze waren ook heel nauw betrokken bij Samy... (wat niet zo'n goede afloop heeft gekend). Zolang het maar op een correct manier gebeurt (hun vervanging), lijkt me een verdere professionalisering een noodzakelijke en logische volgende stap op de weg naar 1A.

Misschien heeft de match tegen Anderlecht LVT en anderen nog meer overtuigd van het potentieel van onze club...
2....

Barry

Post by Barry » Mon Dec 05, 2022 1:40 pm

Vdp wrote:
Mon Dec 05, 2022 12:34 pm
Mark wrote:
Neenee Van Thillo wil niet dat ze weggaan maar het is zijn eigen schuld..
Zaken doen in de bedrijfswereld is iets heel anders dan een professionele voetbalclub leiden en daar hebben hij en zijn CEO zeer weinig kaas van gegeten..
Ik ga hier even een paar vragen stellen, ik heb geen inside informatie en mijn vragen zijn gebaseerd op zaken die ik hier lees:

- Is het logisch dat een T-shirt-sponsor sportief zeggenschap krijgt binnen een profclub?
- Is het logisch dat iemand met evenveel voetbalverstand als de gemiddelde supporter op het Lisp mee beslissingen mag nemen in het sportieve?

Als je 2x nee antwoord, dan denk ik dat LVT de juiste keuze maakt door te zeggen dat deze mensen niet op de juiste plaats zitten. Wat niet wil zeggen dat Luc deze mensen per se buiten wil.

Mark

Post by Mark » Mon Dec 05, 2022 2:05 pm

Berrem wrote:
Mon Dec 05, 2022 10:56 am
Mark wrote:

Onder Maged Samy hadden deze mensen niet veel te zeggen. Bovendien is het niet Maged, maar waren het zijn 2 broers (mede eigenaren van Wadi Degla) die de stekker uit Lierse getrokken hebben. Maged zou dat nooit gedaan hebben, maar hij werd gedwongen door zijn broers. Let op hiermee praat ik Maged niet goed! Hij had totaal geen mensenkennis en wist zich altijd te omringen met mensen die alleen maar hun zakken vulden en niet aan het club belang dachten.

Ben toch benieuwd wat er uiteindelijk uit de bus gaat komen (nieuwe mede investeerder of LVT die alleen verder gaat ?

Axassin

Post by Axassin » Mon Dec 05, 2022 2:20 pm

Indien beide personen vervangen worden, lijkt mij dit toch geen slechte stap? En dat lijkt mij toch de intentie aangezien ze op zoek zijn naar een TD. En eerlijk? RR was ook maar als babysitter van MS doorgegroeid naar een rol als teammanager/sportief directeur/... Dan lijkt mij iemand met meer voetbalachtergrond alleszins een stap verder in de professionalisering.

De rol van Van Lommel was al langer aan het uitdoven. Het was dan ook een kwestie van tijd voor ze er volledig mee gingen stoppen. Je moet nu wel een oplossing gaan vinden voor de gronden in Oosterwijk die je dan niet meer kan benutten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Nirvana

Post by Nirvana » Mon Dec 05, 2022 2:44 pm

Zonder Rymen was er waarschijnlijk geen opsplitsing geweest tussen Lierse Kempenzonen en Lyra-Lierse.

Ik ben blij dat die weg is.

Iedereen die nauw aan Samy hing, is nu eindelijk weg.

Post Reply