Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Hmmm.
Luc is binnen de club serieus met de grove borstel aan het keren. Zo had hij, naar wat ik heb gehoord,
bijvoorbeeld RR al de zeggenschap over het sportieve ontnomen. Ik vermoed dus dat ze de eer aan zichzelf hebben gehouden. Ikzelf ben alles behalve een voorstander van RR, maar toch mooi dat hij de ploeg zo blijft aanvuren.
Ik heb trouwens horen waaien dat ze actief op zoek zijn naar een TD.
We zijn bepaalde stappen aan het zetten, dat is duidelijk
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
RR is voor mij altijd een echte clubman geweest, daardoor heb ik wel sympathie voor hem. Maar dat hij veel zeggenschap had in het sportieve heb ik altijd ongelofelijk straf gevonden, eigenlijk onbegrijpelijk. Dus ik snap volledig dat ze dan een echte TD willen binnenhalen in de plaats van RR. Inderdaad weeral een mooie stap voor onze club.Axassin wrote: ↑Fri Dec 02, 2022 10:11 pmHmmm.
Luc is binnen de club serieus met de grove borstel aan het keren. Zo had hij, naar wat ik heb gehoord,
bijvoorbeeld RR al de zeggenschap over het sportieve ontnomen. Ik vermoed dus dat ze de eer aan zichzelf hebben gehouden. Ikzelf ben alles behalve een voorstander van RR, maar toch mooi dat hij de ploeg zo blijft aanvuren.
Maar toch jammer hoe het voor hem nu moet aflopen.
RR was een goeie teammanager, zeker in rol van zorgen dat alles in orde is voor de spelers etc, je ziet ook dat de spelers hem appreciëren. Wel heb ik nooit begrepen dat hij mee sportieve beslissingen zou mogen nemen. Dus daarin begrijp ik LVT wel.Axassin wrote: ↑Fri Dec 02, 2022 10:11 pmHmmm.
Die conclusie lijkt me terecht. En een stap naar een TD is inderdaad een noodzakelijke volgende stap. Ik benieuwd wie daar gaat komen dan… TVI zelf en dan een nieuwe trainer?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik heb gehoord, maar pak mij er aub niet op want het is maar een gerucht, dat ze bob peeters gevraagd hebben als TD. Maar die zou geweigerd hebben
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Na de verlenging van VA en diens interview kon je bijzonder veel opmaken... We gaan volgend seizoen een veel sterker Lierse zien.Axassin wrote: ↑Fri Dec 02, 2022 10:11 pmHmmm.
-
Roel gaat werken voor Luc Cools van Zimmerstaal.
Blijkbaar ook einde verhaal Van Lommel op het einde van het seizoen en ook niet meer trainen/spelen op site van ex-Oosterzonen.
Ik hoorde dat bv de dames van Westerlo daar zouden gaan spelen.
Toch graag officieel nieuws nu want ik maak me er toch wat zorgen in.
Ik hoorde dat bv de dames van Westerlo daar zouden gaan spelen.
Toch graag officieel nieuws nu want ik maak me er toch wat zorgen in.
Het verlies van Katrien De Ceulaer niet onderschatten.. Het werk dat zij verzet (heeft) voor de club is van grote waarde.
Zonder haar stond de club zelfs niet waar ze nu staat. Heeft 2 seizoenen geleden een serieuze kemel van CEO Torreele net op tijd rechtgezet mbt de licentie.
Zonder haar stond de club zelfs niet waar ze nu staat. Heeft 2 seizoenen geleden een serieuze kemel van CEO Torreele net op tijd rechtgezet mbt de licentie.