Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Dacht net hetzelfde...Zovko wrote: ↑Wed Mar 16, 2022 4:13 pmEigelijk zou BT alles mee naar binnen kunnen smokkelen wat ze ook maar kunnen en extra sfeer maken. Ne welgemeende fuck you naar diene verantwoordelijke!!Eventueel paar banners met Guido out op ofzo moeten ook kunnen. Maar nu laat je diene eigelijk winnen he op deze manierAxassin wrote: ↑Wed Mar 16, 2022 1:40 pmHoe ik het begrijp, is dit gewoon een (terecht) drukkingsmiddel. Hoe zij geterroriseerd worden door één bepaald individu... Probleem is blijkbaar dat er maar één iemand is met het juiste diploma hiervoor. En de cursus als veiligheidsverantwoordelijke duurt meer dan een jaar.
Hopelijk is dit snel opgelost.
Wij komen áltijd terug!
https://www.rtv.be/artikels/licentie-vo ... en-a112010
't is weeral in orde. En KV heeft er vertrouwen in dat ze voldoende keukens gekocht hebben om een licentie te verkrijgen lees ik
't is weeral in orde. En KV heeft er vertrouwen in dat ze voldoende keukens gekocht hebben om een licentie te verkrijgen lees ik

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Aha, goed nieuws. Chapeau aan 't bestuur! Zulke zaken zouden een evidentie moeten zijn maar het verleden bewijst het tegendeel, dus het feit dat dit zo vlot gaat vind ik bemoedigend (al denk ik dat de licentievoorwaarden met corona wel wat lager zijn).Berrem wrote: ↑Fri Mar 18, 2022 2:12 pmhttps://www.rtv.be/artikels/licentie-vo ... en-a112010
't is weeral in orde. En KV heeft er vertrouwen in dat ze voldoende keukens gekocht hebben om een licentie te verkrijgen lees ik![]()
Benieuwd - zoals elk jaar - naar Moeskroen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Eigelijk kan niemand ontkennen dat hij het zo slecht niet heeft gedaan toch? Als je ziet wat er bij andere teams aan budget en spelers zijn…Ik ben ook niet altijd voorstander geweest maar geef hem bv de kern van waasland eens? Denk dat hij er meer uithaalt dan nuBerrem wrote: ↑Wed Mar 23, 2022 9:47 amhttps://www.proximus.be/pickx/nl/221691 ... UXyzfaMDgg
Soms klagen we over de wissels van TVI...
Dat geloof ik niet ! TVI kan alleen maar verdedigend spelen, hij is tacktisch veel te beperkt. We hebben alleen tijdens de eerste 5 a 7 wedstrijden goed voetbal gezien, wat meteen ook het bewijs was dat deze kern(met Maes) dat wel degelijk kan !Zovko wrote: ↑Wed Mar 23, 2022 10:20 amEigelijk kan niemand ontkennen dat hij het zo slecht niet heeft gedaan toch? Als je ziet wat er bij andere teams aan budget en spelers zijn…Ik ben ook niet altijd voorstander geweest maar geef hem bv de kern van waasland eens? Denk dat hij er meer uithaalt dan nuBerrem wrote: ↑Wed Mar 23, 2022 9:47 amhttps://www.proximus.be/pickx/nl/221691 ... UXyzfaMDgg
Nadien kregen we alleen resultaat voetbal soms echt niet om aan te zien. Dus ik blijf bij mijn mening volgend jaar een andere trainer of geen abbo meer !
Daarmee wil ik niet zeggen dat het bij de andere teams allemaal perfect is/was. Vooral Deinze heeft volgens mij ver onder zijn mogelijkheden gepresteerd, dus als ik daar supporter wsas zou ik ook om een andere trainer roepen.
300% eens... Sommige vergeten blijkbaar dat LK een pak punten verloren heeft door zijn startende elf, te late of verkeerde wissels... Barslechte wedstrijden moeten aan kijken oa de thuismatchen Lommel en Moeskroen... Neen met deze trainer ga je ter plaatse blijven trappelen of nog erger! Start opnieuw met VI en je krijgt dezelfde menu op je bord en verlies je supporters! Toch niet de bedoeling van het clubbestuur dacht ik?Mark wrote: ↑Wed Mar 23, 2022 1:54 pmDat geloof ik niet ! TVI kan alleen maar verdedigend spelen, hij is tacktisch veel te beperkt. We hebben alleen tijdens de eerste 5 a 7 wedstrijden goed voetbal gezien, wat meteen ook het bewijs was dat deze kern(met Maes) dat wel degelijk kan !Zovko wrote: ↑Wed Mar 23, 2022 10:20 amEigelijk kan niemand ontkennen dat hij het zo slecht niet heeft gedaan toch? Als je ziet wat er bij andere teams aan budget en spelers zijn…Ik ben ook niet altijd voorstander geweest maar geef hem bv de kern van waasland eens? Denk dat hij er meer uithaalt dan nuBerrem wrote: ↑Wed Mar 23, 2022 9:47 amhttps://www.proximus.be/pickx/nl/221691 ... UXyzfaMDgg
Nadien kregen we alleen resultaat voetbal soms echt niet om aan te zien. Dus ik blijf bij mijn mening volgend jaar een andere trainer of geen abbo meer !
WDD brengt niet wat van hem werd verwacht dat blijft daar ook niet duren! Al twee seizoenen zwaar investeren in goede spelers en dan twee jaar dit resultaat. Bekijk hun kern en je weet dat die altijd bij de 2 eersten moeten eindigen! Dik gefaalt!
Voor je over verlies van supporters praat...
Hoe vaak ben jij al op het Lisp geweest sinds de herstart van de club?