Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Na de match tegen Deinze is de verplichte buscombi de deur uit!
https://www.lierse.com/nieuws/de-konink ... ring-terug
Is het bij een NV niet makkelijker voor (buitenlandse) investeerders om zich in te kopen? Of zie ik dat verkeerd?
Hoe dan ook, dat zie ik liever niet gebeuren.
Is het bij een NV niet makkelijker voor (buitenlandse) investeerders om zich in te kopen? Of zie ik dat verkeerd?
Makkelijker om in het rood te gaan vooral. Maar inderdaad, ook makkelijker qua aandelenstructuur.Nirvana wrote: ↑Fri Dec 17, 2021 6:17 pmhttps://www.lierse.com/nieuws/de-konink ... ring-terug
- Justhomuch
-
Top nieuws toch. LVT gaf ik een interview enkele maanden geleden aan dat een NV inderdaad perspectief opent naar een medeinvesteerder. Hij beklemtoonde dat het een belg moet zijn en dat het momenteel zeker nog niet meteen de bedoeling is.
Van mijn part mag er zeker een belg mee investeren. Zal nodig zijn om op termijn dan evt toch naar 1A te gaan. Wat ik nooit meer zie gebeuren omdat ze toch ooit naar 12 zullen gaan in 1A lijkt me, en daar zijn we dan toch net te klein voor. Zou een absolute klucht zijn trouwens met 12.
Van mijn part mag er zeker een belg mee investeren. Zal nodig zijn om op termijn dan evt toch naar 1A te gaan. Wat ik nooit meer zie gebeuren omdat ze toch ooit naar 12 zullen gaan in 1A lijkt me, en daar zijn we dan toch net te klein voor. Zou een absolute klucht zijn trouwens met 12.
2.... zelfs willen we in 1b mee bovenaan draaien gaan er extra middelen moeten komen.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 9:15 amTop nieuws toch. LVT gaf ik een interview enkele maanden geleden aan dat een NV inderdaad perspectief opent naar een medeinvesteerder. Hij beklemtoonde dat het een belg moet zijn en dat het momenteel zeker nog niet meteen de bedoeling is.
Lijkt me ook een goeie zet om niet langer van 2 investeerders afhankelijk te zijn maar de lasten wat te dragen. Nu hopen dat de bond meewerkt qua naamsverandering.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 9:15 amTop nieuws toch. LVT gaf ik een interview enkele maanden geleden aan dat een NV inderdaad perspectief opent naar een medeinvesteerder. Hij beklemtoonde dat het een belg moet zijn en dat het momenteel zeker nog niet meteen de bedoeling is.
-
De naamswijziging bij de bond gaat wel pas vanaf 2023-2024 dacht ik. Dat kan pas 5 jaar na faillissement dacht ik. Enkel de naam van de vennootschap is gewijzigd. Hopelijk zit ik fout en is de naam vanaf nu wel gewoon KLSK maar ik dacht van niet.