Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Eric
Re: Clubnieuws

Post by Eric » Fri Mar 05, 2021 8:48 pm

Justhomuch wrote:
Fri Mar 05, 2021 9:29 am
Onze club kan met trots meedelen dat er vanaf volgend seizoen een dameswerking zal geïntegreerd worden aan onze jeugdopleiding. Lierse gaat daarvoor in zee met Hilde Clessens & Niki De Cock.

Lees er meer over via 👉 https://lierse.com/nieuws/lierse-integr ... dopleiding

Samen bouwen we verder aan de toekomst! 💛🖤

#Lierse #COYY #OnzeToekomst #WhoRunTheWorld
Tof nieuws! Kan ik alleen maar toejuichen.

Flor

Post by Flor » Sun Mar 07, 2021 9:56 am

Heeft er iemand nog iets opgevangen rond het stadion? Ik heb gehoord dat het toch allemaal echt wel vrij concreet zou zijn, maar meer weet ik ook niet. Niemand toevallig zo'n animatiefilmpje? :D

Lierenaar

Post by Lierenaar » Wed Mar 10, 2021 10:51 am

Flor wrote:
Sun Mar 07, 2021 9:56 am
Heeft er iemand nog iets opgevangen rond het stadion? Ik heb gehoord dat het toch allemaal echt wel vrij concreet zou zijn, maar meer weet ik ook niet. Niemand toevallig zo'n animatiefilmpje? :D
Ik hoor toch dat er grootse plannen zijn. Winkels, een cinema, fitness, ondergrondse parking, enzovoort. Luc zou met een idee a la Staaien in zijn hoofd zitten.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Wed Mar 10, 2021 12:46 pm

Klinkt goed :D

Flor

Post by Flor » Wed Mar 10, 2021 7:16 pm

Lierenaar wrote:
Wed Mar 10, 2021 10:51 am
Flor wrote:
Ik hoor toch dat er grootse plannen zijn. Winkels, een cinema, fitness, ondergrondse parking, enzovoort. Luc zou met een idee a la Staaien in zijn hoofd zitten.
Hm.. Ik hoop dat voetbal wel centraal blijft staan. Ze hebben in Sint-Truiden op dat gebied niet de beste reputatie. On verra. Hopelijk snel wat mock-ups en dergelijke.

Axassin

Post by Axassin » Thu Mar 11, 2021 8:41 am

Flor wrote:
Wed Mar 10, 2021 7:16 pm
Lierenaar wrote:
Flor wrote:
Hm.. Ik hoop dat voetbal wel centraal blijft staan. Ze hebben in Sint-Truiden op dat gebied niet de beste reputatie. On verra. Hopelijk snel wat mock-ups en dergelijke.
Ik dacht wel dat het de bedoeling was om de supporters dicht bij het veld te houden (op Stayen zitten ze zoals in Holland een stuk hoger dan het veld). Dat in combinatie met het dichtgemaakte stadion kan best wel wat gezelligheid en sfeer creëren. Verder is het concept om een voetbalstadion alleen voor voetbal te gebruiken op professioneel niveau al lang voorbijgestreefd en niet meer rendabel. Logische stap lijkt me.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Thu Mar 11, 2021 7:16 pm

Axassin wrote:
Thu Mar 11, 2021 8:41 am
Flor wrote:
Wed Mar 10, 2021 7:16 pm
Lierenaar wrote:

Ik dacht wel dat het de bedoeling was om de supporters dicht bij het veld te houden (op Stayen zitten ze zoals in Holland een stuk hoger dan het veld). Dat in combinatie met het dichtgemaakte stadion kan best wel wat gezelligheid en sfeer creëren. Verder is het concept om een voetbalstadion alleen voor voetbal te gebruiken op professioneel niveau al lang voorbijgestreefd en niet meer rendabel. Logische stap lijkt me.
Mee eens. Capaciteit omlaag + dicht gaat een goeie zet zijn. Gaat de sfeer ten goede komen. Ben eens benieuwd. Zowel de finale plannen, process om het opgeleverd te krijgen als de effectieve oplevering. Geen sinecure in België, al is het natuurlijk wel iets anders dan op een volledig nieuwe plaats iets uit de grond stampen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Mar 11, 2021 11:15 pm

Ik heb ook iets over laser shooting gehoord, wel vorig seizoen al dus weet niet of daar veel van aan is, maar moest dit het geval zijn dan zou’k wel eens willen gaan met wat forumleden :D
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Fri Mar 12, 2021 8:51 am

Justhomuch wrote:
Thu Mar 11, 2021 11:15 pm
Ik heb ook iets over laser shooting gehoord, wel vorig seizoen al dus weet niet of daar veel van aan is, maar moest dit het geval zijn dan zou’k wel eens willen gaan met wat forumleden :D
Met een aantal pintjes op voorhand 8-)

Axassin

Post by Axassin » Fri Mar 12, 2021 11:03 am

KRKN wrote:
Fri Mar 12, 2021 8:51 am
Justhomuch wrote:
Thu Mar 11, 2021 11:15 pm
Met een aantal pintjes op voorhand 8-)
check!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply