Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Wat gaan we met een nieuw stadion doen, tegen dat het zover is komt er geen kat nog zien
Een stadion is iets van (heel) lange adem. Onze huidige blok beton kost veel en levert weinig op. Het is in ieders belang dat daar verandering in komt. Maakt zo'n club ook wat interessanter voor overnemers bijvoorbeeld.
Tegen de tijd dat een nieuw/ vernieuwd stadion er staat, kunnen we al terug gezakt zijn naar 1e amateur, gestegen naar 1A en terug gezakt naar 1B.
-
Klopt, vandaar men eerst de focus zal leggen op de randzaken die ook meer geld kan/moet opbrengen.Flor wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 9:48 amEen stadion is iets van (heel) lange adem. Onze huidige blok beton kost veel en levert weinig op. Het is in ieders belang dat daar verandering in komt. Maakt zo'n club ook wat interessanter voor overnemers bijvoorbeeld.
Tegen de tijd dat een nieuw/ vernieuwd stadion er staat, kunnen we al terug gezakt zijn naar 1e amateur, gestegen naar 1A en terug gezakt naar 1B.
Ik ben als LL-er wel benieuwd welk forum dat is.Justhomuch wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 10:16 amEr zijn wel degelijk plannen hoor, volgens sommigen op een ander forum loopt LVT het stadhuis van Lier plat...
Ik denk dat ze teruggefloten zijn om dat dit allemaal nog geheim moet blijven omdat het wat gevoelig ligt...
Begrijp niet waarom er blijkbaar mensen zijn die proberen onrust te stoken tussen beide groepen.
De meeste recent post met het woord stadhuis in gaat over fotografie en Oslo ...
- Justhomuch
Tijdje terug gelezen op jullie forum, het gestook is wel fel verminderd, als ik de forumposts op het LL forum moet geloven is onze voorzitter ook al 10 keer failliet gegaan (het stadiondossier zal ook wel geen deugd gedaan hebben).BB666 wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 1:40 pmIk ben als LL-er wel benieuwd welk forum dat is.Justhomuch wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 10:16 amEr zijn wel degelijk plannen hoor, volgens sommigen op een ander forum loopt LVT het stadhuis van Lier plat...
Ik denk dat ze teruggefloten zijn om dat dit allemaal nog geheim moet blijven omdat het wat gevoelig ligt...
Begrijp niet waarom er blijkbaar mensen zijn die proberen onrust te stoken tussen beide groepen.
De meeste recent post met het woord stadhuis in gaat over fotografie en Oslo ...
Wij komen áltijd terug!
Het gestook is geminderd schrijf je, dus blijf je zelf maar verder stoken.
Ik ben geen Lierenaar maar wel Lierse supporter en blijf het jammer vinden dat het niet 1 project is geworden.op deze manier zie ik beide niet ver geraken , mischien voor Lierse kempenzonen groter probleem want zij willen echt wel of ze maken ons wat wijs. Daar begin ik voor te vrezen !
-
Noem je dat stoken van Justh.Foxterriër wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 2:28 pmHet gestook is geminderd schrijf je, dus blijf je zelf maar verder stoken.
ga dan maar weeral eens kijken op uw liera forum over 1B ................
He he, doe eens kalm. JHM schrijft hier toch niks aanvallend neer? Hij stelt gewoon dat er inderdaad op het LL forum gezegd is dat LVT vaak op 't stadhuis te vinden is.Foxterriër wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 2:28 pmHet gestook is geminderd schrijf je, dus blijf je zelf maar verder stoken.
't Is goed dat de boel wat rustiger geworden is. Houden zo.
- Justhomuch
Ik zie niet in waar ik stook? Denk dat je zelf wel weet wat er allemaal over LK en LVT gezegd wordt daar.Foxterriër wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 2:28 pmHet gestook is geminderd schrijf je, dus blijf je zelf maar verder stoken.
Wij komen áltijd terug!