Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Niks plannen dus, ze kwamen ermee naar buiten met die virtuele programma, omdat stadion er ook mee in zat. En dan word er niks over gezegd, en niks communicatie raar toch ?
- Justhomuch
Last edited by Justhomuch on Sat Dec 05, 2020 10:17 am, edited 1 time in total.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Er zijn wel degelijk plannen hoor, volgens sommigen op een ander forum loopt LVT het stadhuis van Lier plat...
Ik denk dat ze teruggefloten zijn om dat dit allemaal nog geheim moet blijven omdat het wat gevoelig ligt...
Wij komen áltijd terug!
-
Laat me 1x raden dat ander forum, begin met een L en 4 letters verder een A.Justhomuch wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 10:16 amEr zijn wel degelijk plannen hoor, volgens sommigen op een ander forum loopt LVT het stadhuis van Lier plat...
Ik denk dat ze teruggefloten zijn om dat dit allemaal nog geheim moet blijven omdat het wat gevoelig ligt...
Welk forum van 5 letters beginnend met L en eindigend met a is dat dan wel?
Vermoedelijk eens te meer omdat ik niet denk dat de toekomstige burgemeester ervan verdacht wilt worden partij te kiezen. Blijft een gevoelig iets, zeker met het vraagstuk van de Hoge Velden dat nog ingevuld moet worden.Justhomuch wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 10:16 amEr zijn wel degelijk plannen hoor, volgens sommigen op een ander forum loopt LVT het stadhuis van Lier plat...
- Justhomuch
LieraFoxterriër wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 2:33 pmWelk forum van 5 letters beginnend met L en eindigend met a is dat dan wel?
Wij komen áltijd terug!
-
Hihihi voilà 4 is Lyra en 5 is Liera, kies maarJusthomuch wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 3:32 pmLieraFoxterriër wrote: ↑Sat Dec 05, 2020 2:33 pmWelk forum van 5 letters beginnend met L en eindigend met a is dat dan wel?