Aanvang seizoen 2020-2021
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
En onze mascotte terug. Tof!
Al had een transferaankondiging ook leuk geweest
Al had een transferaankondiging ook leuk geweest

- Justhomuch

Ik hoop binnen een weekje een eerste update! Binnen m’n groep vooralsnog de enige. Sebiet nog wat reclame maken.
Den deze heeft verlengd! Direct den dag zelf al!KRKN wrote: ↑Sat Jun 06, 2020 9:51 am![]()
Ik hoop binnen een weekje een eerste update! Binnen m’n groep vooralsnog de enige. Sebiet nog wat reclame maken.

- Justhomuch
Sterk werk heren.
Hopelijk inderdaad snel update en nog een dikke transfer om het allemaal een boost te geven.

Hopelijk inderdaad snel update en nog een dikke transfer om het allemaal een boost te geven.
zoals voorheen een abo staanplaats op den berg... wel reuze benieuwd hoe de regels / situatie gaat zijn in sept als we der normaal terug aan mogen beginnen voor seizoen 20/21. bij zitten kan de afstand beter bepaald worden dan bij staan. tenzij de op den berg vakskes schilderen waar iedereen in zijnen bubbel moet staan supporteren 

Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
- Justhomuch
Tegen dan ben ik zelfstandig schilder, dus kan wel eens prijs maken voor de LucLeNNeMaN wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 10:52 pmzoals voorheen een abo staanplaats op den berg... wel reuze benieuwd hoe de regels / situatie gaat zijn in sept als we der normaal terug aan mogen beginnen voor seizoen 20/21. bij zitten kan de afstand beter bepaald worden dan bij staan. tenzij de op den berg vakskes schilderen waar iedereen in zijnen bubbel moet staan supporteren![]()

Wij komen áltijd terug!
gewoon pro actief te werk gaan en nu al u diensten aanbieden zou ik zeggenJusthomuch wrote: ↑Thu Jun 11, 2020 9:46 amTegen dan ben ik zelfstandig schilder, dus kan wel eens prijs maken voor de LucLeNNeMaN wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 10:52 pmzoals voorheen een abo staanplaats op den berg... wel reuze benieuwd hoe de regels / situatie gaat zijn in sept als we der normaal terug aan mogen beginnen voor seizoen 20/21. bij zitten kan de afstand beter bepaald worden dan bij staan. tenzij de op den berg vakskes schilderen waar iedereen in zijnen bubbel moet staan supporteren![]()
![]()

Want geel en zwart ligt nauw aan't hart