Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Allemaal gedaan , wel bedankt alvast om te helpen vrees dat er iets anders aan de hand is bij mij

Zelfde hier, na mail tweede code ontvangen en werkt nietCarlke wrote: ↑Thu Oct 01, 2020 8:45 pmAllemaal gedaan , wel bedankt alvast om te helpen vrees dat er iets anders aan de hand is bij mij![]()
Vandaag antwoord zouden code terug geactiveerd hebben , probleem opgelost hier dus tickets alleen nog afdrukken !
Bij mij hetzelfde geval.Zovko wrote: ↑Thu Oct 01, 2020 4:58 pmWeer geen code ontvangen voor union voor menne zoon. Al voor langsgegaan , zijn abo vernietigd , nieuw gemaakt, al 5x gemaild de vorige keren. Ik begin hier echt moedeloos van te worden. Voor mij hoeft het nimeer als da nog lang op deze manier verder duurt. Dat ze onze abos dan maar terugbetalen en kzal wel op tv kijken. Bende amateurs![]()
Voor elke thuismatch vraag om code meerdere keer moeten mailen.
Voor de match tegen Union ook nog niets gekregen: telkens die stress begint mijn voeten uit te hangen.
En neen, er is geen probleem met mij emailadres, de reclame van Lierse ontvang ik wel

Met alle respect voor de mensen die zich hier dag en nacht voor inzetten maar voor een profploeg moet dit gewoon beter.
-
Wanneer mag die kempenzonen eigenlijk weg uit de naam? Of is het de bedoeling dat die blijft?
- Justhomuch
Ik dacht dat die er minstens 5 jaar moest in staan maar ben niet zekerKLSK190630 wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 2:41 pmWanneer mag die kempenzonen eigenlijk weg uit de naam? Of is het de bedoeling dat die blijft?
Wij komen áltijd terug!
Ik dacht ook zoiets.Justhomuch wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 3:49 pmIk dacht dat die er minstens 5 jaar moest in staan maar ben niet zekerKLSK190630 wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 2:41 pmWanneer mag die kempenzonen eigenlijk weg uit de naam? Of is het de bedoeling dat die blijft?
-
En dan gaat LL gewoon Lyra terug wordenKRKN wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 4:46 pmIk dacht ook zoiets.Justhomuch wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 3:49 pmIk dacht dat die er minstens 5 jaar moest in staan maar ben niet zekerKLSK190630 wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 2:41 pmWanneer mag die kempenzonen eigenlijk weg uit de naam? Of is het de bedoeling dat die blijft?

- Justhomuch
Denk niet dat dat gaat gebeuren, staat immers op papier allemaal. Maar dat kempenzonen eruit gaat zal daar wel serieus pikken, en dan heb je nog de stamnummer waar ooit over gebikkeld zal worden.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 6:32 pmEn dan gaat LL gewoon Lyra terug wordenKRKN wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 4:46 pmIk dacht ook zoiets.Justhomuch wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 3:49 pm
Ik dacht dat die er minstens 5 jaar moest in staan maar ben niet zekerlierse valt er af.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik denk dat het al weet wie het stamnr zal opkopen, ons LucskeJusthomuch wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 7:48 pmDenk niet dat dat gaat gebeuren, staat immers op papier allemaal. Maar dat kempenzonen eruit gaat zal daar wel serieus pikken, en dan heb je nog de stamnummer waar ooit over gebikkeld zal worden.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri Oct 09, 2020 6:32 pmEn dan gaat LL gewoon Lyra terug wordenlierse valt er af.