Aanvang seizoen 2021-2022
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Geen idee. Zou misschien toch rap snel efkes die app downloaden. Denk dat we na de eerste match wel wat meer zullen weten. Zal daarna wel een gewoonte worden voor de rest vant seizoen denk ik.
Ik heb mijn papieren certificaat eens gescand en kreeg groen scherm. Dus mijn papieren certificaat lukt ! Dit is ook zo gecommuniceerd dacht ik .
RWDM tikt ongeveer 2000 abo's aan. Ik zou het leuk vinden dat we de ploeg met de meeste abo's blijven. Tijd dat Justhomuch zijn abo koopt met andere woorden 

- Justhomuch
Hopelijk tegen Virton nog goed wat abo's versleten.. iemand een update?
- Justhomuch
We klokken af op 2500 abos, ik ga vanavond het mijn proberen halen als ik op tijd terug ben van men werk.
Wij komen áltijd terug!
Sowieso een mooi aantal. Hopelijk komen er nog enkele honderden bij. Mogen we denk ik best tevreden mee zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 9:25 amWe klokken af op 2500 abos, ik ga vanavond het mijn proberen halen als ik op tijd terug ben van men werk.
2...Kleine verrassing eigenlijk na twee rampseizoenen enz... Aangename verrassing! Denk dat men aan 3000 gemakkelijk gaat komen.KRKN wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 11:36 amSowieso een mooi aantal. Hopelijk komen er nog enkele honderden bij. Mogen we denk ik best tevreden mee zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 9:25 amWe klokken af op 2500 abos, ik ga vanavond het mijn proberen halen als ik op tijd terug ben van men werk.
Dat zijn volgens mij supporters die er altijd gaan zijn ! In goede en kwade dagenozzy105 wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 4:05 pm2...Kleine verrassing eigenlijk na twee rampseizoenen enz... Aangename verrassing! Denk dat men aan 3000 gemakkelijk gaat komen.KRKN wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 11:36 amSowieso een mooi aantal. Hopelijk komen er nog enkele honderden bij. Mogen we denk ik best tevreden mee zijn.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 24, 2021 9:25 amWe klokken af op 2500 abos, ik ga vanavond het mijn proberen halen als ik op tijd terug ben van men werk.

op RTV vandaag:
Voetbalclub Westerlo neemt bijzondere maatregelen voor de ticketverkoop voor de wedstrijd van komend weekend tegen Lierse-Kempenzonen. Supporters kunnen alleen op voorhand tickets kopen, zaterdag zelf blijven de loketten aan het stadion dicht. De verkoop gebeurt wel niet online. Als je een ticket wil open, moet je je identiteitskaart laten zien en moet je geregistreerd zijn als supporter bij de club. Deze maatregelen zijn genomen na overleg met de veiligheidsinstanties.
zouden ze iets gewaarworden?
Mijn ticket ligt alvast klaar.
Voetbalclub Westerlo neemt bijzondere maatregelen voor de ticketverkoop voor de wedstrijd van komend weekend tegen Lierse-Kempenzonen. Supporters kunnen alleen op voorhand tickets kopen, zaterdag zelf blijven de loketten aan het stadion dicht. De verkoop gebeurt wel niet online. Als je een ticket wil open, moet je je identiteitskaart laten zien en moet je geregistreerd zijn als supporter bij de club. Deze maatregelen zijn genomen na overleg met de veiligheidsinstanties.
zouden ze iets gewaarworden?
Mijn ticket ligt alvast klaar.