Clubnieuws
Re: Clubnieuws
't Is inderdaad wel een soep. Maat van me krijgt ook standaard geen code.
Ik kan begrijpen dat dit voor de club ook niet makkelijk is. Maar dit is al langer bezig dan enkele weken... Er moet dringend iemand aangesteld worden met kennis van zaken die daar de boel in handen neemt. Alle respect voor de vele vrijwilligers en dergelijke. Maar als profclub moet je die zaken op orde hebben. Simpel.
LL werkt ook met vrijwilligers. Daar werkt het wel.Magico wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 12:53 pmIk kan begrijpen dat dit voor de club ook niet makkelijk is. Maar dit is al langer bezig dan enkele weken... Er moet dringend iemand aangesteld worden met kennis van zaken die daar de boel in handen neemt. Alle respect voor de vele vrijwilligers en dergelijke. Maar als profclub moet je die zaken op orde hebben. Simpel.
-
Er werken al heel veel mensen op niet vrijwillige basis op onze club,zij moeten dit doen en oplossen.Magico wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 12:53 pmIk kan begrijpen dat dit voor de club ook niet makkelijk is. Maar dit is al langer bezig dan enkele weken... Er moet dringend iemand aangesteld worden met kennis van zaken die daar de boel in handen neemt. Alle respect voor de vele vrijwilligers en dergelijke. Maar als profclub moet je die zaken op orde hebben. Simpel.
En als ze dat niet kunnen, weg ermee!
Met alle respect voor LL maar dat is appelen met peren vergelijken.Foxterriër wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 5:32 pmLL werkt ook met vrijwilligers. Daar werkt het wel.Magico wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 12:53 pmIk kan begrijpen dat dit voor de club ook niet makkelijk is. Maar dit is al langer bezig dan enkele weken... Er moet dringend iemand aangesteld worden met kennis van zaken die daar de boel in handen neemt. Alle respect voor de vele vrijwilligers en dergelijke. Maar als profclub moet je die zaken op orde hebben. Simpel.
Buiten het feit dat je pakweg 2000 supporters meer hebt, heb je ook nog eens een pak meer eters, sponsors, loges en dergelijke waar ook werk bij komt kijken. Ik geloof je gerust dat het daar goed loopt hoor. No hard feelings
No hard feelings hier evenmin. Ik heb ondertussen al een keer of vier een ticket online besteld voor LL en dat liep als een tierelier.
- Justhomuch
Mss moeten ze eens bij LL ten rade gaan danFoxterriër wrote: ↑Tue Sep 22, 2020 8:17 pmNo hard feelings hier evenmin. Ik heb ondertussen al een keer of vier een ticket online besteld voor LL en dat liep als een tierelier.
Wij komen áltijd terug!
3 de keer dat ik ze aanvraag Hoboken problemen, Brugge in een keer juist, nu weer misserie