Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Clubnieuws

Post by KRKN » Wed Aug 12, 2020 12:48 pm

Effectief een interessante discussie. Ik denk niet dat we snel terug 8000 man gaan zien. Met 5000 zouden we vooralsnog héél content moeten zijn denk ik.

En dezer dagen tout court met iets van volk :)

Cold

Post by Cold » Wed Aug 12, 2020 1:30 pm

Toen Beerschot-Wilrijk in eerste provinciale speelden, waren er dacht ik 6.500 supporters aanwezig.
Volgens mij leeft het niet meer zo hard.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Wed Aug 12, 2020 1:55 pm

Zo weinig mogelijk investeren in het sportieve luik zoals nu het geval is belemmert de groei van de club.
Ieder jaar haken er op deze manier enkele honderden oud Lierse S.K. supporters af, het bestuur wil dit blijkbaar niet begrijpen.
Op deze manier speel je ieder jaar angsthazen voetbal, welke of hoeveel twijfelende supporters trek je met dit beleid nog extra aan denk je, bijna geen. Voetbal is ook ondernemerschap, zie maar naar Mechelen - Antwerp - Beerschot , allen in onze regio, er zijn mogelijkheden.
Te weinig geld ? : zoek dan (extra) investeerders !

Berrem

Post by Berrem » Wed Aug 12, 2020 2:04 pm

Tamas Krivitz wrote:
Wed Aug 12, 2020 1:55 pm
Zo weinig mogelijk investeren in het sportieve luik zoals nu het geval is belemmert de groei van de club.
Ieder jaar haken er op deze manier enkele honderden oud Lierse S.K. supporters af, het bestuur wil dit blijkbaar niet begrijpen.
Op deze manier speel je ieder jaar angsthazen voetbal, welke of hoeveel twijfelende supporters trek je met dit beleid nog extra aan denk je, bijna geen. Voetbal is ook ondernemerschap, zie maar naar Mechelen - Antwerp - Beerschot , allen in onze regio, er zijn mogelijkheden.
Te weinig geld ? : zoek dan (extra) investeerders !
Luc VT is echt wel ambitieus hoor. Achter de schermen zegt hij luidop dat zijn toekomstdroom 1A is. Maar tegelijk geeft hij de CEO de opdracht om te werken met een "sluitend budget", de enige manier om de geschiedenis van KLSK te herhalen. Maar dit zorgt voor minder enthousiasme rond de club momenteel, maar zoals altijd in het voetbal kan dit door de nodige successen snel veranderen.

Ik vermoed dat als we de stap naar 1B in corona vrije tijden hadden gezet, dat er dan ook meer commerciële partners op de kar zouden hebben gesprongen. Met het nodige enthousiasme al gevolg. Nu gaan er weinig ondernemers aan een nieuw sponsorverhaal beginnen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Wed Aug 12, 2020 2:13 pm

De Lierse achterban is echt wel groot genoeg hoor, er zijn altijd successupporters die van kv naar lier en terug gaan bv. Ik denk dat als we het in de toekomst redelijk goed doen in 1b we serieus wat volk gaan trekken. Vooral door dat enkel belgen verhaal, je kan zeggen dat het niet realistisch is maar als het lukt krijg je enorm veel media aandacht en gaat er veel volk terug komen denk ik.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Aug 12, 2020 2:55 pm

Met veel geluk in 1b belanden en na amper 1 seizoen terug in de hoogste amateurreeks belanden het zou niet goed doen... Een degelijke rechtsachter en een spits moet toch haalbaar zijn.

Netzer

Post by Netzer » Wed Aug 12, 2020 3:26 pm

Flor wrote:
Wed Aug 12, 2020 10:34 am
Ik vind jullie wel erg streng. Men is pragmatisch en heeft de kern aanzienlijk versterkt tov. vorig jaar.
Moesten we komend seizoen starten in eerste amateur, dan heb je helemaal gelijk.
Maar we starten in 1B, profvoetbal, weet je nog ? Ik heb de indruk dat de meesten dit echt onderschatten, waaronder jammer genoeg ook het bestuur.
Vergelijk de huidige kern maar een keer met de kern waarmee we het laatst in 1B gespeeld hebben en dat weet je toch genoeg.
Formerly known as Lisp-boy

KRKN

Post by KRKN » Wed Aug 12, 2020 3:36 pm

Lisp-boy wrote:
Wed Aug 12, 2020 3:26 pm
Flor wrote:
Wed Aug 12, 2020 10:34 am
Ik vind jullie wel erg streng. Men is pragmatisch en heeft de kern aanzienlijk versterkt tov. vorig jaar.
Moesten we komend seizoen starten in eerste amateur, dan heb je helemaal gelijk.
Maar we starten in 1B, profvoetbal, weet je nog ? Ik heb de indruk dat de meesten dit echt onderschatten, waaronder jammer genoeg ook het bestuur.
Vergelijk de huidige kern maar een keer met de kern waarmee we het laatst in 1B gespeeld hebben en dat weet je toch genoeg.
Toen speelden we om te promoveren, nu om niet te degraderen. We zullen zien wat er nog bijkomt, dan kan je toch pas oordelen?

LeNNeMaN

Post by LeNNeMaN » Wed Aug 12, 2020 3:49 pm

KLSK190630 wrote:
Wed Aug 12, 2020 2:13 pm
De Lierse achterban is echt wel groot genoeg hoor, er zijn altijd successupporters die van kv naar lier en terug gaan bv. Ik denk dat als we het in de toekomst redelijk goed doen in 1b we serieus wat volk gaan trekken. Vooral door dat enkel belgen verhaal, je kan zeggen dat het niet realistisch is maar als het lukt krijg je enorm veel media aandacht en gaat er veel volk terug komen denk ik.
achterban is er zeker genoeg! momenteel doen onze omringende clubs het gewoon beter ... dus trekken die ook veel meer volk.
KV is eigenlijk geen concurrent qua publiek af te nemen van ons of omgekeerd, twijfelzone is omgeving Duffel - Putte waar er van beide clubs wel supps zitten.
Beerschot is Antwerpen Zuidrand tot Boom
Antwerp eerder Antwerpen Noord en Noorderkempen, dijnt wel verder uit nu in alle windrichtingen wegens het huidige succesverhaal
Westerlo zelf en de deelgemeenten-buurgemeenten
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Aug 12, 2020 7:01 pm

LeNNeMaN wrote:
Wed Aug 12, 2020 3:49 pm
KLSK190630 wrote:
Wed Aug 12, 2020 2:13 pm
achterban is er zeker genoeg! momenteel doen onze omringende clubs het gewoon beter ... dus trekken die ook veel meer volk.
KV is eigenlijk geen concurrent qua publiek af te nemen van ons of omgekeerd, twijfelzone is omgeving Duffel - Putte waar er van beide clubs wel supps zitten.
Beerschot is Antwerpen Zuidrand tot Boom
Antwerp eerder Antwerpen Noord en Noorderkempen, dijnt wel verder uit nu in alle windrichtingen wegens het huidige succesverhaal
Westerlo zelf en de deelgemeenten-buurgemeenten
Klopt als een bus
Wij komen áltijd terug!

Post Reply