Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Je leest dat interview van Yorik Torreele en de moed zakt in de schoenen. Naief en ab-so-luut geen enkele sportieve ambitie.
Het doet pijn aan mijn ogen, het doet pijn aan mijn hart, hoe weinig strijdkracht en ambitie het allemaal uitstraalt.
Als dat echt alles is wat je wil gaan betekenen komend seizoen, had dan in eerste amateur gebleven. Deze club is blijkbaar niet klaar voor 1B. Binnen 1,5 week begint de competitie en we hebben nog steeds geen spits, we hebben geen venten, we hebben geen ervaring. Een aantal snotneuzen die aangekocht zijn voor eerste amateur, dat hebben we wel. En een bestuur dat zo naief is te denken dat we met grotendeels spelers "van onder de kerktoren" het wel even gaan redden, zonder in te zien wat voor een enorme sportieve beperking je jezelf kompleet onnodig oplegt, dat hebben we ook. Hoe amateuristisch toch allemaal, wat een miserie. Sorry.
Het doet pijn aan mijn ogen, het doet pijn aan mijn hart, hoe weinig strijdkracht en ambitie het allemaal uitstraalt.
Als dat echt alles is wat je wil gaan betekenen komend seizoen, had dan in eerste amateur gebleven. Deze club is blijkbaar niet klaar voor 1B. Binnen 1,5 week begint de competitie en we hebben nog steeds geen spits, we hebben geen venten, we hebben geen ervaring. Een aantal snotneuzen die aangekocht zijn voor eerste amateur, dat hebben we wel. En een bestuur dat zo naief is te denken dat we met grotendeels spelers "van onder de kerktoren" het wel even gaan redden, zonder in te zien wat voor een enorme sportieve beperking je jezelf kompleet onnodig oplegt, dat hebben we ook. Hoe amateuristisch toch allemaal, wat een miserie. Sorry.
Formerly known as Lisp-boy
-
100 % correcte analyse.
Ik lees dat men zou bezig zijn met Placca van Beerschot (daarvoor Oosterzonen). Dat is in lijn met de verklaring van Torreele aangezien die in Togo geboren is. Niet echt het Kempense hiterland dus.
Profvoetbal of het Bilbao-model: het zal het één of het ander zijn. Aren of joeng.
Profvoetbal of het Bilbao-model: het zal het één of het ander zijn. Aren of joeng.
Tjiftjaf wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 10:21 amIk lees dat men zou bezig zijn met Placca van Beerschot (daarvoor Oosterzonen). Dat is in lijn met de verklaring van Torreele aangezien die in Togo geboren is. Niet echt het Kempense hiterland dus.
Ik vind jullie wel erg streng. Men is pragmatisch en heeft de kern aanzienlijk versterkt tov. vorig jaar. En ja, de realiteit is dat we niet kunnen wedijveren met Westerlo, Union,...
En de manier waarop zij geld uitgeven is niet eeuwig houdbaar. Die les zouden we toch al wel geleerd moeten hebben?
-
Het is appelen met peren vergelijken, wat Apple nu aan het doen is trouwens.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 1:21 pmIdd, het overgrote deel zijn successupporters, Antwerp is daar het ideaal voorbeeld van, vroeger voor 3000 man, nu voor 15000 man en wss nog meer moesten ze kunnen, op Berlaar vatten ze niet goed dat niet iedereen een “cultclub” ambieert.
Ga even terug naar de Promotiematch in 2e klasse jaren terug. Toen kreeg je het stadion op het laatste moment uitverkocht. Zie daar dus uw potentieel. In de laatste seizoenen van 1b haalden we bij de echt belangrijke matchen rond de 8.000 fans. Waarvan tegen Beerschot of Antwerp dus ook heel veel bezoekers.
Om nog een voorbeeld te geven zijn de laatste matchen ooit van Lierse. Die toeschouwersaantallen zijn uw potentieel dat je nu al zou moeten halen, lukt dat niet is er een probleem. Kortom, zelfs als wij nog een reeks stijgen zie ik ons niet meer dan 6000 toeschouwers halen en dan ben ik redelijk optimistisch (maakt dat mee ). Het enige verschil met een Cercle, Oostende, etc is dat er een grotere trouwe fanbasis is die op verplaatsing meegaat. Maar ook dit is al fameus verminderd. En eigenlijk is dat allemaal niet zo onlogisch he.
Wij zitten ondertussen ingesloten door 2 grote blokken (Antwerp en Mechelen), een middelgroot blok (Beerschot) en een klein blok (Westerlo). Zeker Antwerp is het aan het overnemen in de Kempen.
Dat laatste merk ik enorm. Ineens overal Antwerpfans...Thomas1906 wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 10:43 amHet is appelen met peren vergelijken, wat Apple nu aan het doen is trouwens.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 1:21 pmIdd, het overgrote deel zijn successupporters, Antwerp is daar het ideaal voorbeeld van, vroeger voor 3000 man, nu voor 15000 man en wss nog meer moesten ze kunnen, op Berlaar vatten ze niet goed dat niet iedereen een “cultclub” ambieert.
Ga even terug naar de Promotiematch in 2e klasse jaren terug. Toen kreeg je het stadion op het laatste moment uitverkocht. Zie daar dus uw potentieel. In de laatste seizoenen van 1b haalden we bij de echt belangrijke matchen rond de 8.000 fans. Waarvan tegen Beerschot of Antwerp dus ook heel veel bezoekers.
Om nog een voorbeeld te geven zijn de laatste matchen ooit van Lierse. Die toeschouwersaantallen zijn uw potentieel dat je nu al zou moeten halen, lukt dat niet is er een probleem. Kortom, zelfs als wij nog een reeks stijgen zie ik ons niet meer dan 6000 toeschouwers halen en dan ben ik redelijk optimistisch (maakt dat mee ). Het enige verschil met een Cercle, Oostende, etc is dat er een grotere trouwe fanbasis is die op verplaatsing meegaat. Maar ook dit is al fameus verminderd. En eigenlijk is dat allemaal niet zo onlogisch he.
Wij zitten ondertussen ingesloten door 2 grote blokken (Antwerp en Mechelen), een middelgroot blok (Beerschot) en een klein blok (Westerlo). Zeker Antwerp is het aan het overnemen in de Kempen.
Ik wil de discussie hierboven niet onderbreken, want heel interessant, maar:
Vraag me af hoeveel matchen ze daar gaan kunnen zien..Komend seizoen bevolken Adricom Cleaning, WOONPLUS en CITYBUILD opnieuw hun "Black Box". Officieus de knapste loge van België en omstreken!
Ook interesse om een eigen loge in te richten op het Lisp? Contacteer ons via business@lierse.com.
-
[quote=Flor post_id=11255 time=1597223980 user_id=144]
[quote]Komend seizoen bevolken Adricom Cleaning, WOONPLUS en CITYBUILD opnieuw hun "Black Box". Officieus de knapste loge van België en omstreken!
Ook interesse om een eigen loge in te richten op het Lisp? Contacteer ons via business@lierse.com.[/quote]
Vraag me af hoeveel matchen ze daar gaan kunnen zien..
[/quote]
Niet Lierse hun probleem he, het belangrijkste is dat die centen binnen zijn.
[quote]Komend seizoen bevolken Adricom Cleaning, WOONPLUS en CITYBUILD opnieuw hun "Black Box". Officieus de knapste loge van België en omstreken!
Ook interesse om een eigen loge in te richten op het Lisp? Contacteer ons via business@lierse.com.[/quote]
Vraag me af hoeveel matchen ze daar gaan kunnen zien..
[/quote]
Niet Lierse hun probleem he, het belangrijkste is dat die centen binnen zijn.
- Justhomuch
Dat laatste heb je gelijk in, maar maak van die 8000 maar gerust 10.000 tegen Anderlecht maar seizoenen terug was dit het geval.Thomas1906 wrote: ↑Wed Aug 12, 2020 10:43 amHet is appelen met peren vergelijken, wat Apple nu aan het doen is trouwens.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 11, 2020 1:21 pmIdd, het overgrote deel zijn successupporters, Antwerp is daar het ideaal voorbeeld van, vroeger voor 3000 man, nu voor 15000 man en wss nog meer moesten ze kunnen, op Berlaar vatten ze niet goed dat niet iedereen een “cultclub” ambieert.
Ooit kwam er weinig volk naar het Lisp, tot er successen kwamen he, tegen Antwerp en Mechelen zullen we altijd moeten opboksen.
Wij komen áltijd terug!