Aanvang seizoen 2021-2022
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Hou er wel rekening mee dat door de invoering van het Covid Safe Ticket er enkele abonnees opnieuw gaan afhaken en terugbetaling vragen.
Spijtige, ondoordachte beslissing...
Spijtige, ondoordachte beslissing...
In onze regio is er een vaccinatiegraad van >90% van de volwassenen. Het zullen uitzonderingen zijn die nog geen CST zullen hebben.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Thomas1906
Ik betwijfel toch ook dat er hun geld gaan terug vragen.
Ik ken er toch al twee...Thomas1906 wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 3:11 pmIk betwijfel toch ook dat er hun geld gaan terug vragen.
polydor wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 4:40 pmIk ken er toch al twee...Thomas1906 wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 3:11 pmIk betwijfel toch ook dat er hun geld gaan terug vragen.
Zijn het dan anti vaxers? Iedereen heeft de kans gehad voor een vaccin… ik begrijp niet goed waarom ze hun geld willen terug vragen…
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Stop aub met mensen die kritischer denken over vaccinatie anti vaxer te noemen. Dat zijn mensen die wellicht van kinds af aan volledig in orde zijn met hun vaccinatieboekje.
Sommige mensen kiezen voor verschillende redenen om niet of mss nu pas gevaccineerd te worden.
Heb respect voor ieders keuze. Ik heb ook mijn 1ste vaccin gehad gisteren en heb er ook al dik spijt van maar dat maakt mij geen antivaxer.
Tijdens de abbo verkoop was er nog geen sprake over een CST dus kan perfect begrijpen als mensen hun geld terug willen.
Sommige mensen kiezen voor verschillende redenen om niet of mss nu pas gevaccineerd te worden.
Heb respect voor ieders keuze. Ik heb ook mijn 1ste vaccin gehad gisteren en heb er ook al dik spijt van maar dat maakt mij geen antivaxer.
Tijdens de abbo verkoop was er nog geen sprake over een CST dus kan perfect begrijpen als mensen hun geld terug willen.
Menne zoon heeft nog maar 1 spuit gehad…denk dat het vooral jongeren zijn die apart zullen moeten zitten…Berrem wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 7:27 pmpolydor wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 4:40 pmIk ken er toch al twee...Thomas1906 wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 3:11 pmIk betwijfel toch ook dat er hun geld gaan terug vragen.
Zijn het dan anti vaxers? Iedereen heeft de kans gehad voor een vaccin… ik begrijp niet goed waarom ze hun geld willen terug vragen…
Wel slim dat ze alle “risico-gevallen” bij mekaar zetten? Ik snap het nut daar ni van… die lopen toch nog evenveel kans om besmet te raken op die tribune?
Die discussie wou ik hier niet startenMagico wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 8:47 pmStop aub met mensen die kritischer denken over vaccinatie anti vaxer te noemen. Dat zijn mensen die wellicht van kinds af aan volledig in orde zijn met hun vaccinatieboekje.
. Maar de jong volwassenen zullen idd nog niet allemaal cst hebben…Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Is dat op Lierse ook speciale tribune voor nog niet gevaccineerde mensen. Dacht van niet hoor ? Dus zul je test moeten doen voor binnen te mogen !
Apart vak is er op Lierse niet.
Ik heb de PDF EU Digital Covid Certificate op mijn gsm staan.
Moet volstaan zeker? Staat toch barcode op. Of zou ik echt die app moeten downloaden?
Ik heb de PDF EU Digital Covid Certificate op mijn gsm staan.
Moet volstaan zeker? Staat toch barcode op. Of zou ik echt die app moeten downloaden?