Aanvang seizoen 2020-2021
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
Stuur me even PB met je nummer in en ik voeg je toe
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik heb ook nog een poging gedaan 

done

kijk uit naar onze eerste pint op het Lisp na corona
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Nog efkes wachten dus! En dan een stormloop he gastenNa de vergadering van de Royal Belgian FA is er duidelijkheid ivm de reeksindelingen. Lierse zal ook volgend seizoen in de Eerste Amateurklasse aantreden. We zijn gemotiveerd om samen met onze prachtige supporters verder te bouwen aan de toekomst van onze club. We rekenen op de steun van ons geel-zwart legioen!
Meer nieuws ivm de abonnementen vanaf 01/06.
Bouwen we samen verder? Wat er ook gebeurt, we komen ALTIJD terug!
#GROOTSTEKLEINECLUB

- Justhomuch
Ik zit al in de startblokken, ze moeten enkel het startschot nog maar gevenKRKN wrote: ↑Tue May 19, 2020 7:01 pmNog efkes wachten dus! En dan een stormloop he gastenNa de vergadering van de Royal Belgian FA is er duidelijkheid ivm de reeksindelingen. Lierse zal ook volgend seizoen in de Eerste Amateurklasse aantreden. We zijn gemotiveerd om samen met onze prachtige supporters verder te bouwen aan de toekomst van onze club. We rekenen op de steun van ons geel-zwart legioen!
#GROOTSTEKLEINECLUB![]()

aan enthousiasme geen gebrek hier !Yentl1992 wrote: ↑Wed May 20, 2020 9:27 amIk zit al in de startblokken, ze moeten enkel het startschot nog maar gevenKRKN wrote: ↑Tue May 19, 2020 7:01 pmNog efkes wachten dus! En dan een stormloop he gastenNa de vergadering van de Royal Belgian FA is er duidelijkheid ivm de reeksindelingen. Lierse zal ook volgend seizoen in de Eerste Amateurklasse aantreden. We zijn gemotiveerd om samen met onze prachtige supporters verder te bouwen aan de toekomst van onze club. We rekenen op de steun van ons geel-zwart legioen!
#GROOTSTEKLEINECLUB![]()
![]()
het kriebelt om weer naar ons Lisp af te zakken . nu hopen dat de pandemie in de juiste richting evolueert ....
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Wel aan de late kant om er aan te beginnen, maar ‘t kan niet rap genoeg beginnen!