Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Clubnieuws

Post by KRKN » Thu Apr 30, 2020 11:50 am

David wrote:
Thu Apr 30, 2020 11:21 am
KRKN wrote:
Thu Apr 30, 2020 10:26 am
David wrote:
Thu Apr 30, 2020 9:04 am
Ik vind het een kinderachtig spelletje van beide partijen, Lierse onwaardig.
Goh, moet nog wel kunnen vind ik.

Ik denk dat veel mensen wel dezelfde reactie als GDV hadden. Aan ons om het tegendeel te bewijzen he :D
Misschien ben ik wat oud aan het worden :oops:
Ik snap uw punt ze, ik vind het ook randje, maar nog net kunnen. Verder moet het wel niet gaan.

Nu: van mijn kant kijk ik dan misschien weer te naief naar die interviews met LVT en TVI. Ik hoop enorm hard dat ze hun gelijk halen.

Magico

Post by Magico » Thu Apr 30, 2020 12:50 pm

Het filmpje van de club naar De Vlieger toe vind ik nog wel grappig.

De Vlieger had ook kunnen reageren met een filmpje van bijvoorbeeld een degradatie van ons..
Dan zijn het sportieve steekjes.

Nu schoffeert hij alles en iedereen die iets met de club te maken heeft. Best jammer en laag..

Wel vind ik dat ons bestuur nederig moet zijn zoals hier oon al vermeld.

Uitspraken als: wij zijn te groot voor amateur...
Dat doe je niet na een seizoen als het vorige.

Je dwingt meer respect af naar de buitenwereld door nederig te zijn goede resultaten te halen met een nuchter beleid.

Just my 2 cents

David

Post by David » Thu Apr 30, 2020 2:09 pm

Ik ben het volledig eens met je Magico

Kempenzoon

Post by Kempenzoon » Thu Apr 30, 2020 3:59 pm

Net die laatste post van De Vlieger ook gezien, die is idd wel redelijk degoutant.

Carlke

Post by Carlke » Thu Apr 30, 2020 5:05 pm

Ik denk dat Luc die uitspraak meer bedoelde dat we te groot zijn voor amateur, dat we grote aanhang hebben, groot stadion, en provisioneel werken ! Denk niet dat hij het bedoelde om de rest te kleineren ! En wat de vlieger betreft zielig uithalen naar een faisement.

Flor

Post by Flor » Thu Apr 30, 2020 9:01 pm

Carlke wrote:
Thu Apr 30, 2020 5:05 pm
Ik denk dat Luc die uitspraak meer bedoelde dat we te groot zijn voor amateur, dat we grote aanhang hebben, groot stadion, en provisioneel werken !
Denk ik dus ook.

Ach, het houdt ons bezig dezer dagen zeker :)
Zolang ze er maar geen tijd voor hebben uitgetrokken die ook naar ons licentiedossier kon gaan. Ik ben begot eens benieuwd.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Thu Apr 30, 2020 10:35 pm

KRKN wrote:
David wrote:

Ik denk dat veel mensen wel dezelfde reactie als GDV hadden. Aan ons om het tegendeel te bewijzen he :D
Dat filmpje met die doelpunten, ok nog.
Maar ik heb heel die soap niet gevolgd en lees nu pas de reacties van onze supporters ook, zowel op fb als twitter rechtstreeks aan GDV.
Ja mannekes, dat is toch ook niet om aan te zien. Opvallend veel jonge gastjes ook die nog niet leefden in de tijd van GDV die er ook op reageren, heel merkwaardig.
Af en toe zie ik hier iets passeren over individuen op het forum van LL, wij hebben die ook gewoon rondlopen. Dus zowel aan beide kanten beter niet veralgemenen denk ik dan.

tafkak

Post by tafkak » Fri May 01, 2020 12:32 am

Ik lees het hier nu pas. Als mijn club wordt te kakken gezet, draait mijn maag toch altijd wat in de knoop. Die uitspraak van Lvt was ongelukkig, akkoord. Maar hoe de vlieger zich hier als analist laat gaan, dat is plaatsvervangende schaamte.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri May 01, 2020 8:03 am

Thomas1906 wrote:
Thu Apr 30, 2020 10:35 pm
KRKN wrote:
David wrote:

Maar ik heb heel die soap niet gevolgd en lees nu pas de reacties van onze supporters ook, zowel op fb als twitter rechtstreeks aan GDV.
Ja mannekes, dat is toch ook niet om aan te zien. Opvallend veel jonge gastjes ook die nog niet leefden in de tijd van GDV die er ook op reageren, heel merkwaardig.
Af en toe zie ik hier iets passeren over individuen op het forum van LL, wij hebben die ook gewoon rondlopen. Dus zowel aan beide kanten beter niet veralgemenen denk ik dan.
Het verschil is wel dat die individuen op het LL volwassen vaders zijn. Maar dat spreekt uiteraard niet goed dat we allemaal te lezen kregen natuurlijk.

Steekspelletje moet kunnen vind ik persoonlijk, alleen dat laatste lachen met het faillissement van een club vind ik erover, denk dat zijn goede vriend Eric Van Meir daar zelf ook niet echt mee kan lachen.
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri May 01, 2020 12:41 pm

Justhomuch wrote:
Fri May 01, 2020 8:03 am
Thomas1906 wrote:
Thu Apr 30, 2020 10:35 pm
KRKN wrote:

Het verschil is wel dat die individuen op het LL volwassen vaders zijn. Maar dat spreekt uiteraard niet goed dat we allemaal te lezen kregen natuurlijk.

Steekspelletje moet kunnen vind ik persoonlijk, alleen dat laatste lachen met het faillissement van een club vind ik erover, denk dat zijn goede vriend Eric Van Meir daar zelf ook niet echt mee kan lachen.
En over hoeveel individuen spreken we dan? Want ik heb altijd de indruk dat (aan beide kanten) snel veralgemeend wordt. Persoon X zegt dit op dit platform wordt nogal snel Groep X zegt dit. Heel jammer.
En ik denk ook dat Eric iets naar Geert zal gestuurd hebben.

Post Reply