Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ik snap uw punt ze, ik vind het ook randje, maar nog net kunnen. Verder moet het wel niet gaan.
Nu: van mijn kant kijk ik dan misschien weer te naief naar die interviews met LVT en TVI. Ik hoop enorm hard dat ze hun gelijk halen.
Het filmpje van de club naar De Vlieger toe vind ik nog wel grappig.
De Vlieger had ook kunnen reageren met een filmpje van bijvoorbeeld een degradatie van ons..
Dan zijn het sportieve steekjes.
Nu schoffeert hij alles en iedereen die iets met de club te maken heeft. Best jammer en laag..
Wel vind ik dat ons bestuur nederig moet zijn zoals hier oon al vermeld.
Uitspraken als: wij zijn te groot voor amateur...
Dat doe je niet na een seizoen als het vorige.
Je dwingt meer respect af naar de buitenwereld door nederig te zijn goede resultaten te halen met een nuchter beleid.
Just my 2 cents
De Vlieger had ook kunnen reageren met een filmpje van bijvoorbeeld een degradatie van ons..
Dan zijn het sportieve steekjes.
Nu schoffeert hij alles en iedereen die iets met de club te maken heeft. Best jammer en laag..
Wel vind ik dat ons bestuur nederig moet zijn zoals hier oon al vermeld.
Uitspraken als: wij zijn te groot voor amateur...
Dat doe je niet na een seizoen als het vorige.
Je dwingt meer respect af naar de buitenwereld door nederig te zijn goede resultaten te halen met een nuchter beleid.
Just my 2 cents
Ik ben het volledig eens met je Magico
-
Net die laatste post van De Vlieger ook gezien, die is idd wel redelijk degoutant.
Ik denk dat Luc die uitspraak meer bedoelde dat we te groot zijn voor amateur, dat we grote aanhang hebben, groot stadion, en provisioneel werken ! Denk niet dat hij het bedoelde om de rest te kleineren ! En wat de vlieger betreft zielig uithalen naar een faisement.
Denk ik dus ook.
Ach, het houdt ons bezig dezer dagen zeker
Zolang ze er maar geen tijd voor hebben uitgetrokken die ook naar ons licentiedossier kon gaan. Ik ben begot eens benieuwd.
-
Dat filmpje met die doelpunten, ok nog.
Maar ik heb heel die soap niet gevolgd en lees nu pas de reacties van onze supporters ook, zowel op fb als twitter rechtstreeks aan GDV.
Ja mannekes, dat is toch ook niet om aan te zien. Opvallend veel jonge gastjes ook die nog niet leefden in de tijd van GDV die er ook op reageren, heel merkwaardig.
Af en toe zie ik hier iets passeren over individuen op het forum van LL, wij hebben die ook gewoon rondlopen. Dus zowel aan beide kanten beter niet veralgemenen denk ik dan.
Ik lees het hier nu pas. Als mijn club wordt te kakken gezet, draait mijn maag toch altijd wat in de knoop. Die uitspraak van Lvt was ongelukkig, akkoord. Maar hoe de vlieger zich hier als analist laat gaan, dat is plaatsvervangende schaamte.
- Justhomuch
Het verschil is wel dat die individuen op het LL volwassen vaders zijn. Maar dat spreekt uiteraard niet goed dat we allemaal te lezen kregen natuurlijk.Thomas1906 wrote: ↑Thu Apr 30, 2020 10:35 pmDat filmpje met die doelpunten, ok nog.
Maar ik heb heel die soap niet gevolgd en lees nu pas de reacties van onze supporters ook, zowel op fb als twitter rechtstreeks aan GDV.
Ja mannekes, dat is toch ook niet om aan te zien. Opvallend veel jonge gastjes ook die nog niet leefden in de tijd van GDV die er ook op reageren, heel merkwaardig.
Af en toe zie ik hier iets passeren over individuen op het forum van LL, wij hebben die ook gewoon rondlopen. Dus zowel aan beide kanten beter niet veralgemenen denk ik dan.
Steekspelletje moet kunnen vind ik persoonlijk, alleen dat laatste lachen met het faillissement van een club vind ik erover, denk dat zijn goede vriend Eric Van Meir daar zelf ook niet echt mee kan lachen.
Wij komen áltijd terug!
-
En over hoeveel individuen spreken we dan? Want ik heb altijd de indruk dat (aan beide kanten) snel veralgemeend wordt. Persoon X zegt dit op dit platform wordt nogal snel Groep X zegt dit. Heel jammer.Justhomuch wrote: ↑Fri May 01, 2020 8:03 amHet verschil is wel dat die individuen op het LL volwassen vaders zijn. Maar dat spreekt uiteraard niet goed dat we allemaal te lezen kregen natuurlijk.Thomas1906 wrote: ↑Thu Apr 30, 2020 10:35 pmDat filmpje met die doelpunten, ok nog.
Steekspelletje moet kunnen vind ik persoonlijk, alleen dat laatste lachen met het faillissement van een club vind ik erover, denk dat zijn goede vriend Eric Van Meir daar zelf ook niet echt mee kan lachen.
En ik denk ook dat Eric iets naar Geert zal gestuurd hebben.