Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dat was mijn punt niet het Lisp is verdorie al sinds 2018 een duivenkot, herken jij dan nog het Lierse van weleer? Als dit goed beleid is... En alles heeft zo goed als te maken met de ambitieloze club die we zijn!
Ik denk Dat de kans groot is dat er al een (ex)-Leuven pion is gecontacteerd nog voor Le Postellec weg was.
Ik zal het nog eens uitleggen voor u duivenkot dit is in heel belgie , buiten de toploegen 1a . Elk seizoen vertrekken pak sprlers en komen er andere . Wij zijn niet club brugge hoor . Ik heb maar 1 probleem dat is spelers laten gaan in voorbereiding . En een t2 die weg gaat de vraag is is dat drama ?
Dat laatste heb ik me ook al vaak bedacht. ‘t Kan verkeren. Gelukkig ook nog voor ons dus.tompax wrote: ↑Tue Aug 04, 2026 11:40 amSchrijffouten stoor ik me toch ook geregeld aan. Ik zag toevallig dat Cappellen aangaf dat wij hun naam verkeerd geschreven hebben, maar dat Lierse geen reactie geeft om dit aan te passen. Redelijk genant en respectloos vind ik.
Toevallig deze zaterdag bij Westerlo gepasseerd en dit seizoen ook op Lommel geweest voor de match tegen Lier. Twee clubs die in mijn ogen toch lang een klasse lager waren dan ons (zowel voetballend als professioneel gezien) en ons nu op beide vlakken ras voorbijsteken... Dat doet toch wat pijn. Beide clubs liggen voor mij dichterbij dan Lier, en zoals de verhoudingen nu liggen zie ik hen sneller nieuwe zielen winnen hier in mijn omgeving, jammer...
Ik stoor mij aan het muziekje dat gespeeld wordt als de spelers opkomen. 
Ik erger mij aan de verschrikkelijke slechte verstaanbaarheid van de aankondigingen en de ploegopstelling in tribune 1
Op de trinbune achter de goal is da vaak ni beter. Alleen die luide boenkmuziek komt er goe door. Ik zie vaak oude mensen met hun vingers in hun oren zitten omdat zo luid is. Is onze deejay mss nen ex La Rocca dj ofzo?
Kent iemand die gast dat dat doet? Ik begrijp dat je de jeugd wat moet ter willen komen maar er is ni enkel jeugd natuurlijk.
Kent iemand die gast dat dat doet? Ik begrijp dat je de jeugd wat moet ter willen komen maar er is ni enkel jeugd natuurlijk.
- Justhomuch