Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Devyd
Re: Clubnieuws

Post by Devyd » Mon Apr 20, 2026 5:47 pm

ozzy105 wrote:
Mon Apr 20, 2026 2:14 pm
ik constateer maar he Fiero na 8 jaar beleid... maak jij dan eens de balans op he van 8 jaar beleid LVT. Zijn we sportief vooruit gegaan? Zijn we financieel vooruit gegaan ondanks de inkomsten van al de uitgaande transfers van de afgelopen 2 jaar enz? Van bouwen naar een kern die kan meedingen voor de hoofdprijzen nog niks van gemerkt hoor integendeel ieder seizoen begin je vanaf nul of toch bijna. We blijven maar aanmodderen en rekenen op geluk poepsimpel. Met veel geluk in eerste amateurklasse gebleven dankzij corona zelfs mogen promoveren naar 1B en zelfs daar het geluk aan onze zijde gehad door alweer corona of we waren gedegradeerd. We mogen niet blind blijven.
Ik constateer vooral dat we 8 jaar na het faillisement nog altijd voetbal kunnen zien op het lisp!

En dat gij al 8 jaar haat aan het zaaien bent over een club waar ge al jaren nimeer in levende lijven aanwezig bent geweest !

Justhomuch
Re: Clubnieuws

Post by Justhomuch » Mon Apr 20, 2026 7:18 pm

Fiero67 wrote:
Mon Apr 20, 2026 2:21 pm
ozzy105 wrote:
Mon Apr 20, 2026 2:14 pm
ik constateer maar he Fiero na 8 jaar beleid... maak jij dan eens de balans op he van 8 jaar beleid LVT. Zijn we sportief vooruit gegaan? Zijn we financieel vooruit gegaan ondanks de inkomsten van al de uitgaande transfers van de afgelopen 2 jaar enz? Van bouwen naar een kern die kan meedingen voor de hoofdprijzen nog niks van gemerkt hoor integendeel ieder seizoen begin je vanaf nul of toch bijna. We blijven maar aanmodderen en rekenen op geluk poepsimpel. Met veel geluk in eerste amateurklasse gebleven dankzij corona zelfs mogen promoveren naar 1B en zelfs daar het geluk aan onze zijde gehad door alweer corona of we waren gedegradeerd. We mogen niet blind blijven.
Ge hebt gelijk, Ozzy - 100% gelijk.
Eeuwige dank om mij terug ziende te maken - zo blind dat ik was dat ik dit allemaal niet zag.
8 verloren jaren zijn het geweest.
Geef die gast gewoon geen aandacht meer, dit is letterlijk de enige plek waar die nog aandacht krijgt wss...
Wij komen áltijd terug!

Post Reply