Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Tamas Krivitz
Re: Clubnieuws

Post by Tamas Krivitz » Mon Jan 26, 2026 10:31 am

Justhomuch wrote:
Mon Jan 26, 2026 10:17 am
Netzer wrote:
Sun Jan 25, 2026 9:26 pm
Justhomuch wrote:
Sun Jan 25, 2026 12:20 pm

Jij bent vast leuk op feestjes
Dat klinkt allemaal niet zo leuk, inderdaad.
Maar zeg me een keer Justhomuch, wat klopt er niet aan zijn post? Waar liegt hij?
We gaan nu wel niet degraderen, maar wat hij zegt klopt als een bus, of je dat nu leuk vind of niet.
Bij degradatie is het inderdaad game over.
Volgens ons orakel moeten we al 8 jaar degraderen, al 8 jaar ongelijk dus, case closed.

Gisteren weeral NIET weggespeeld tegen de prominente leider van het klassement btw he.

Den ozzy kan enkel negatief zijn, die zal altijd wel iets zoeken heel vermoeiend allemaal.
Stop die hetze tegen Ozzy nu eens, op deze manier ben jij even vermoeiend, dit is een forum met ieder zijn waarheid,
let it be !

Mark

Post by Mark » Mon Jan 26, 2026 10:55 am

Dit zijn de optimisten tegen de pessimisten.
Justo wat heb je er aan dat je niet weggespeeld bent tegen de nummer 1, je krijgt er geen punt(en) voor dus niets.
Als je nog de ambitie en mogelijkheid hebt om mee te doen voor de top 6 valt er nog iets te beleven maar nu???
Als je elk seizoen één of zelfs meerdere van je beste spelers (nu Bo) moeten laten gaan naar een clubje zoals Dender zegt dat genoeg.
Op deze manier blijven aanmodderen is Lierse onwaardig !
Ook ik hoop dat er eindelijk iemand komt die ons opnieuw op een financieel veilige manier naar 1A kan brengen.
Het enigste waar ik Luc dankbaar voor ben is dat we nog bestaan, niks meer.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Mon Jan 26, 2026 12:07 pm

Mark wrote:
Mon Jan 26, 2026 10:55 am
Dit zijn de optimisten tegen de pessimisten.
Justo wat heb je er aan dat je niet weggespeeld bent tegen de nummer 1, je krijgt er geen punt(en) voor dus niets.
Als je nog de ambitie en mogelijkheid hebt om mee te doen voor de top 6 valt er nog iets te beleven maar nu???
Als je elk seizoen één of zelfs meerdere van je beste spelers (nu Bo) moeten laten gaan naar een clubje zoals Dender zegt dat genoeg.
Op deze manier blijven aanmodderen is Lierse onwaardig !
Ook ik hoop dat er eindelijk iemand komt die ons opnieuw op een financieel veilige manier naar 1A kan brengen.
Het enigste waar ik Luc dankbaar voor ben is dat we nog bestaan, niks meer.
Volledig mee eens !

Flammea

Post by Flammea » Mon Jan 26, 2026 3:19 pm

Tamas Krivitz wrote:
Mon Jan 26, 2026 10:31 am
Justhomuch wrote:
Netzer wrote:

Maar zeg me een keer Justhomuch, wat klopt er niet aan zijn post? Waar liegt hij?
We gaan nu wel niet degraderen, maar wat hij zegt klopt als een bus, of je dat nu leuk vind of niet.
Volgens ons orakel moeten we al 8 jaar degraderen, al 8 jaar ongelijk dus, case closed.

Gisteren weeral NIET weggespeeld tegen de prominente leider van het klassement btw he.

Den ozzy kan enkel negatief zijn, die zal altijd wel iets zoeken heel vermoeiend allemaal.
Stop die hetze tegen Ozzy nu eens, op deze manier ben jij even vermoeiend, dit is een forum met ieder zijn waarheid,
let it be !
Justho is het gewoon beu dat Ozzy hier al 8 jaar lang exact dezelfde commentaren geeft. Intussen al duizenden berichten waarvan 99% zo negatief.
Zelf vind ik dat ook zeer storend om altijd maar weer te lezen...

Mark

Post by Mark » Mon Jan 26, 2026 4:49 pm

Je hoeft dat niet te lezen je kan er gewoon over scrollen.

Maar hij heeft recht op zijn eigen mening, en ik geef hem deels gelijk, net zoals ik ook Justho deels gelijk geef.
Alleen zou ik willen dat er na al jaren meer ambitie was.

Flammea

Post by Flammea » Mon Jan 26, 2026 7:27 pm

Mark wrote:
Mon Jan 26, 2026 4:49 pm

Maar hij heeft recht op zijn eigen mening, en ik geef hem deels gelijk, net zoals ik ook Justho deels gelijk geef.
Over dat gebrek aan ambitie zijn we allemaal eens (hoop ik)

Devyd

Post by Devyd » Mon Jan 26, 2026 8:51 pm

Hoe de gang van zaken is momenteel kan ik ook heel pissed van zijn , maar dat zijn moment opnames .

Al heel snel besef ik vaak als ik de socials en internet voetbal site´s open doen , dat we eigenlijk niet zo slecht bezig zijn .

We proberen onze boekhouding min of meer onder controle te houden ,
Links en rechts is de infrastructuur verfraaid of vernieuwd waar nodig , en ja ook dat is nodig . Die comments hier van bepaalde personen dat Luc enkel geld in bakstenen steekt mag daarover stilaan gaan stoppen .
Moest dit niet gebeurt zijn zag de boel er nog helemaal anders uit .

We verkopen ondertussen op geregelde basis spelers met winst , dat hebben we ik al die jaren onder Samy nooit kunnen doen . Daar staat uiteraard tegenover dat we op de meest klote momenten spelers moeten laten gaan .

Ploegen weten nu eenmaal dat wij voorzichtig zijn , en de centen zeker kunnen gebruiken , en hier wordt van geprofiteerd . Stilaan zouden we ons daar wat weerbaarder in moeten proberen maken .

Ik zal zelfs meer zeggen , ik wil op deze moment niet naar 1A , er is gewoon te weinig zekerheid , over het belgisch voetbal !

Laat ons nog maar even proberen mee te strijden voor de play offs , en wie weet gaan we wel eens geluk hebben om mee te strijden voor die eerste plek !

Zie ons daar gisteren weer staan 600 Pallieters op verplaatsing .

Voor het zelfde geld hadden we helemaal niets meer om voor te supporteren .

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jan 27, 2026 6:25 am

Tamas Krivitz wrote:
Mon Jan 26, 2026 10:31 am
Justhomuch wrote:
Netzer wrote:

let it be !
Waarom hebben ze hem op het ander forum letterlijk weggepest denk je? Leg me dat eens uit? Het zal wel aan mij liggen zeker 😉
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jan 27, 2026 6:27 am

Mark wrote:
Mon Jan 26, 2026 4:49 pm

Iedereen heeft recht op zijn haar mening, maar je hoeft die niet elke dag te herhalen, en al zeker niet met de wind te draaien om toch maar gelijk te hebben.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply