Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Hebben die Duitsers zoveel invloed dan? De vos, van meirvenne,de kerf, de buyser zijn toch geen verkeerde transfers gebleken...
Waarmee ik Kindermans niet de hemel wil inprijzen hé...
Stellen de duitsers dan ook een nieuwe sportieve baas voor?
Ze hebben toch maar 5%?
Ze hebben toch maar 5%?
Snap ik ook niet goed , tenzij ze er meer van gaan maken natuurlijk .Steve84 wrote: ↑Sat Dec 20, 2025 11:32 pmHebben die Duitsers zoveel invloed dan? De vos, van meirvenne,de kerf, de buyser zijn toch geen verkeerde transfers gebleken...
Ze hebben toch maar 5%?
Je noemt er nu 5 op die idd goed meevallen , maar er zijn er wel een dozijn nieuwe gehaald , waarvan het merendeel nog niet eens het wedstrijdblad haalt .
Zo kan ik ook een ploeg samenstellen .
Zo kan ik ook een ploeg samenstellen .
Dat is waar maar is dat niet vaak zo met transfers?
Ergens wel , maar je kan er beter 5 halen waarvan en 3 goed tot zeer goed zijn voor ons .
Nu slaagt laat ons zeggen 50% van de transfers , als je dat 5 jaar achter elkaar doet , heb je een hele hoop betaalde spelers rondlopen gehad waar je niets aan hebt .
Er kan altijd eens een miscast zijn maar dit is teveel .
Ik zal zelfs nog wat extra info geven .
Kjell Peersman had heel graag nog een seizoen gebleven , en Psv was eigenlijk ook mee in dat verhaal .
Maar Kindermans wilde perse dat de Canadees kwam , ook al waren daar wel degelijk twijfels over bij de technische staf .
Achteraf veegt Kindermans alles van zich af door te zeggen dat hij geen Keepers scout en dat dit mis ingeschat was van onze keeperstrainer .
Enig idee wat er nu eigenlijk met Baskett gaat gebeuren? Want binnen 10 dagen loopt die zijn verhuurperiode af bij zijn Noorse ploeg.Devyd wrote: ↑Sun Dec 21, 2025 4:16 pm
Ergens wel , maar je kan er beter 5 halen waarvan en 3 goed tot zeer goed zijn voor ons .
Nu slaagt laat ons zeggen 50% van de transfers , als je dat 5 jaar achter elkaar doet , heb je een hele hoop betaalde spelers rondlopen gehad waar je niets aan hebt .
Kjell Peersman had heel graag nog een seizoen gebleven , en Psv was eigenlijk ook mee in dat verhaal .
Maar Kindermans wilde perse dat de Canadees kwam , ook al waren daar wel degelijk twijfels over bij de technische staf .
Achteraf veegt Kindermans alles van zich af door te zeggen dat hij geen Keepers scout en dat dit mis ingeschat was van onze keeperstrainer .
En is er dan een vervanger voor Kindermans? Benieuwd wat er gaat gebeuren qua transfers, er is toch iemand die daarover de leiding in handen gaat moeten nemen.
Peersman hoefde voor mij echt ni langer te blijven. Maar dat is mijn mening hé.
- Justhomuch
Dat vraag ik mezelf ook afTV2002 wrote: ↑Sun Dec 21, 2025 5:00 pmEnig idee wat er nu eigenlijk met Baskett gaat gebeuren? Want binnen 10 dagen loopt die zijn verhuurperiode af bij zijn Noorse ploeg.Devyd wrote: ↑Sun Dec 21, 2025 4:16 pm
En is er dan een vervanger voor Kindermans? Benieuwd wat er gaat gebeuren qua transfers, er is toch iemand die daarover de leiding in handen gaat moeten nemen.
Wij komen áltijd terug!
Stilaan mag die vervanger van Kindermans wel eens bekend gemaakt worden. Zal de belangrijkste beslissing worden van dit seizoen.
- Justhomuch