Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Hmm.. boeiend nieuws. Ik weet nog niet goed wat ervan te maken. Is een consortium, niet echt een fan van, maar lijken me nu ook weer geen prutsers.
Die 5% lijkt me een erg voorzichtig begin naar meer. We zullen zien. Voorlopig verwacht ik precies weinig verandering.
Die 5% lijkt me een erg voorzichtig begin naar meer. We zullen zien. Voorlopig verwacht ik precies weinig verandering.
Dat denk ik er ook van, met 5% ga je niet veel extra middelen genereren maar kan in de toekomst natuurlijk meer worden.KRKN wrote: ↑Wed Apr 02, 2025 8:17 amHmm.. boeiend nieuws. Ik weet nog niet goed wat ervan te maken. Is een consortium, niet echt een fan van, maar lijken me nu ook weer geen prutsers.
Zal misschien nu vooral om meer expertise gaan. Afwachten.
-
Lijkt mij een Deinze verhaal ok is maar 5% als het misloopt en geen kat overboord, maar moest het wel een goede oplossing zijn is die 5% niks en blijf je ter plaatse trappelen.
Mss wel goed gezien van Luc eerst ff aftasten en een jaartje aanzien dat het wel ok is.
Mss wel goed gezien van Luc eerst ff aftasten en een jaartje aanzien dat het wel ok is.
Afwachten.. Wat ik vooral onthoud is dat het budget niet drastisch zou verhogen! Betekent dit dat men ook volgend seizoen met dezelfde middelen gaat werken? Indien ja toch een serieus risico wetende dat de reeks nog sterker zal worden dan dit seizoen en er geen belofteclubs meer degraderen!
Ik weet niet waarom je met Deinze vergelijkt is in de verste verte helemaal niet het zelfde:Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Apr 02, 2025 11:27 amLijkt mij een Deinze verhaal ok is maar 5% als het misloopt en geen kat overboord, maar moest het wel een goede oplossing zijn is die 5% niks en blijf je ter plaatse trappelen.
1 Deinze was een Aziatische investeerder
2 Die hebben de club voor de volle 100 overgekocht !
Hier gaat het om Duitse investeerders, die beginnen met slechts 5% van de aandelen. Stel dat dit in de toekomst oploopt tot 40%, dan is het nog altijd een minderheids aandeelhouder en blijft Luc nog altijd de baas als meerderheids aandeelhouder. Maar zal er ook 40% meer kapitaal zijn.
Bovendien gebeurd de investering in de K. Lierse S.K. NV Niet in InfraLier NV de eigenaar van het station (ook 100% Luc Van Thillo) en vlgs mij is er nog een 3de bedrijf dat de commerciële rechten heeft (die zaken die Luc heeft overgekocht van de handelsrechtbank (Naam, embleem enz).
Neen, ook al moeten we voor volgend seizoen geen verdubbeling van het budget verwachten, misschien kan dit in de toekomst toch iets positiefs worden. Liever dit dan één of andere exotische overnemer die zegt dat hij binnen 5 jaar champions league wil spelen !
Budget moet toch omhoog Mark anders dreig je verzeild te geraken waar je niet wil verzeilen. Je zit momenteel met veel spelers die blessuregevoelig zijn ga de namen niet allemaal opsommen ok dit jaar was het extreem maar wie zegt niet dat we volgend jaar terug met die miserie zitten? Dan sta je daar weer met jongeren die nauwelijks of geen ervaring hebben! Hoeveel matchen heeft Lierse dit seizoen maar kunnen aantreden met zijn typeelftal? De eerste 7 matchen onder Grégoire en een paar onder de Amerikaan dat is het waardoor men de zesde plek niet zal behalen tenzij een wonder geschied.Mark wrote: ↑Wed Apr 02, 2025 6:04 pmIk weet niet waarom je met Deinze vergelijkt is in de verste verte helemaal niet het zelfde:Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Apr 02, 2025 11:27 amLijkt mij een Deinze verhaal ok is maar 5% als het misloopt en geen kat overboord, maar moest het wel een goede oplossing zijn is die 5% niks en blijf je ter plaatse trappelen.
1 Deinze was een Aziatische investeerder
2 Die hebben de club voor de volle 100 overgekocht !
Hier gaat het om Duitse investeerders, die beginnen met slechts 5% van de aandelen. Stel dat dit in de toekomst oploopt tot 40%, dan is het nog altijd een minderheids aandeelhouder en blijft Luc nog altijd de baas als meerderheids aandeelhouder. Maar zal er ook 40% meer kapitaal zijn.
Bovendien gebeurd de investering in de K. Lierse S.K. NV Niet in InfraLier NV de eigenaar van het station (ook 100% Luc Van Thillo) en vlgs mij is er nog een 3de bedrijf dat de commerciële rechten heeft (die zaken die Luc heeft overgekocht van de handelsrechtbank (Naam, embleem enz).
Neen, ook al moeten we voor volgend seizoen geen verdubbeling van het budget verwachten, misschien kan dit in de toekomst toch iets positiefs worden. Liever dit dan één of andere exotische overnemer die zegt dat hij binnen 5 jaar champions league wil spelen !
Ja, ik zou ook graag hebben dat ons budget serieus stijgt want nu zit je echt met een mini budget voor 1B.
Dit gaat alleen maar goed als je geluk hebt met je aankopen, dit seizoen, Bo De Kerf en Wout de Buyser, 2 voltreffers
Maar dat gaat niet altijd lukken.
Maar blijkbaar is het dus erg moeilijk om een betrouwbare mede-investeerder te vinden.
Ik hoop dat One Touch Football AG een meerwaarde zal zijn voor ons waardoor we met dat kleine budget toch mooie resultaten kunnen halen.
Dit gaat alleen maar goed als je geluk hebt met je aankopen, dit seizoen, Bo De Kerf en Wout de Buyser, 2 voltreffers
Maar blijkbaar is het dus erg moeilijk om een betrouwbare mede-investeerder te vinden.
Ik hoop dat One Touch Football AG een meerwaarde zal zijn voor ons waardoor we met dat kleine budget toch mooie resultaten kunnen halen.
-
Over ons budget zijn we het allemaal wel eens denk ik, maar One Touch Football zou met zijn know-how en kontakten wel eens meer kunnen opbrengen dan de 5% aandelen die ze gekocht hebben, hoopvol afwachten dus.Mark wrote: ↑Thu Apr 03, 2025 8:10 amJa, ik zou ook graag hebben dat ons budget serieus stijgt want nu zit je echt met een mini budget voor 1B.