Oud Lierse spelers
- Justhomuch
Re: Oud Lierse spelers
De Schuer naar Houtvenne 

- Justhomuch
Roel Rymen en Spaenhoven mogen al weer vertrekken bij Geel. Duurde daar slechts 3 en 4 maanden...
- Justhomuch
“De Spor is tien keer professioneler dan Beerschot”: Frédéric Frans is papa van een Kemphaan, fan van de Mannekes en trainer van Sporting Hasselt.
Artikel uit het Nieuwsblad.
Voelt vreemd dat er niets over Lier gezegd wordt, ook in het artikel zelf wordt alleen terloops vermeldt dat hij bij Lierse gespeeld heeft. Ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die op een gegeven moment terug bij ons terecht zou komen zodra de club terug wat op niveau zou komen. Is daar ergens iets misgelopen dat ik gemist heb?
Voelt vreemd dat er niets over Lier gezegd wordt, ook in het artikel zelf wordt alleen terloops vermeldt dat hij bij Lierse gespeeld heeft. Ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die op een gegeven moment terug bij ons terecht zou komen zodra de club terug wat op niveau zou komen. Is daar ergens iets misgelopen dat ik gemist heb?
Wel ik heb enkel de titel gelezen , en hetzelfde gevoel bekroop me .tompax wrote: ↑Wed Mar 12, 2025 7:01 pm“De Spor is tien keer professioneler dan Beerschot”: Frédéric Frans is papa van een Kemphaan, fan van de Mannekes en trainer van Sporting Hasselt.
Heel eigenaardig ..
- Justhomuch
Heeft eens gezegd dat hij een rat is en niks meer van lierse moest weten in een bericht naar de harde kern van beerschot
Wij komen áltijd terug!
Nooit verwacht van de Fre, verhaal doet mij denken aan JC destijds! 

Zonde, toch wel icoon. Hadden de kaarten anders gevallen had hij op zijn buitenlands avontuur na even goed zijn hele carrière in Lierse gespeeld hebben