Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Tamas Krivitz
Re: Clubnieuws

Post by Tamas Krivitz » Sun Feb 02, 2025 12:13 pm

Devyd wrote:
Sun Feb 02, 2025 11:51 am
Mijn vermoeden is dat Luc op de moment probeert om
Er een levendige club van probeert te maken . Wat eigenlijk ook lukt , we kunnen alle weken profesioneel voetbal zien . De club leeft , veel standvastige supporters .

Links en rechts wat probeert te investeren waar nodig .
Tot de moment er een overnemer komt die , en de financiele middelen heeft om door te groeien . En ook het familiale aan onze club wil behouden , en pas dan zal er een echte groei op het veld te zien zijn !
Ik denk dat Luc ook niet zomaar een overnemer wilt , maar dat hij zelf ook aan boord wil blijven , en daar zal het schoentje wringen bij reeds gepasseerde investeerders .

En het gezaag en geklaag op de tribune´s en social media moeten we er maar bij nemen , dat doen we al jaren 😁 zelfs als we een topmatch spelen zitten er op de tribune hun gal te spuwen .

Eerlijk is eerlijk , we kunnen plezier maken in Lier , maar een stukske klagen kunnen we ook zenne 😂
De echte waarheid is vaak een combinatie van diverse meningen, geef toe dat er veel supporters zijn die ALLES door een roze bril zien en die zich aangevallen voelen door een andere opinie dan de hunne.
Er gebeuren weliswaar veel goede dingen in de club, maar probeer toch neutraal te blijven in de totale beoordeling ervan.

Mark

Post by Mark » Sun Feb 02, 2025 12:20 pm

Tamas Krivitz wrote:
Sun Feb 02, 2025 12:13 pm
Devyd wrote:
Sun Feb 02, 2025 11:51 am
Mijn vermoeden is dat Luc op de moment probeert om
Er een levendige club van probeert te maken . Wat eigenlijk ook lukt , we kunnen alle weken profesioneel voetbal zien . De club leeft , veel standvastige supporters .

Links en rechts wat probeert te investeren waar nodig .
Tot de moment er een overnemer komt die , en de financiele middelen heeft om door te groeien . En ook het familiale aan onze club wil behouden , en pas dan zal er een echte groei op het veld te zien zijn !
Ik denk dat Luc ook niet zomaar een overnemer wilt , maar dat hij zelf ook aan boord wil blijven , en daar zal het schoentje wringen bij reeds gepasseerde investeerders .

En het gezaag en geklaag op de tribune´s en social media moeten we er maar bij nemen , dat doen we al jaren 😁 zelfs als we een topmatch spelen zitten er op de tribune hun gal te spuwen .

Eerlijk is eerlijk , we kunnen plezier maken in Lier , maar een stukske klagen kunnen we ook zenne 😂
De echte waarheid is vaak een combinatie van diverse meningen, geef toe dat er veel supporters zijn die ALLES door een roze bril zien en die zich aangevallen voelen door een andere opinie dan de hunne.
Er gebeuren weliswaar veel goede dingen in de club, maar probeer toch neutraal te blijven in de totale beoordeling ervan.
2

Netzer

Post by Netzer » Fri Feb 07, 2025 10:07 pm

Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen ...

https://www.gva.be/cnt/dmf20250207_96010433
Formerly known as Lisp-boy

Barry

Post by Barry » Fri Feb 07, 2025 11:43 pm

Netzer wrote:
Fri Feb 07, 2025 10:07 pm
Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen ...

https://www.gva.be/cnt/dmf20250207_96010433
Amai stel u voor een miljoen erbij!

Devyd

Post by Devyd » Sat Feb 08, 2025 7:51 am

Te gek voor woorden dit .

Dus volgens de fifa zijn wij de rechtstreekse opvolger , dus moeten we wel transfer vergoedingen van clausules uit het verleden betalen (toch al 60000 betaald )
Maar de kbvb zegt , nee da klopt niet ,dus het geen naar Lierse moet vloeien steken ze in hun eigen zak .

Lijkt me nimeer als logisch dat het in beide richtingen vloeit .

Kan alleen in Belgie volgens mij ...

Mark

Post by Mark » Sat Feb 08, 2025 8:23 am

Devyd wrote:
Sat Feb 08, 2025 7:51 am
Te gek voor woorden dit .

Dus volgens de fifa zijn wij de rechtstreekse opvolger , dus moeten we wel transfer vergoedingen van clausules uit het verleden betalen (toch al 60000 betaald )
Maar de kbvb zegt , nee da klopt niet ,dus het geen naar Lierse moet vloeien steken ze in hun eigen zak .

Lijkt me nimeer als logisch dat het in beide richtingen vloeit .

Kan alleen in Belgie volgens mij ...
2

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Feb 08, 2025 8:35 am

Schaamteloos den bond
Wij komen áltijd terug!

polydor

Post by polydor » Sun Feb 09, 2025 1:42 pm

Justhomuch wrote:
Sat Feb 08, 2025 8:35 am
Schaamteloos den bond
In de clinch gaan met den bond? Dan moet je niet schrikken dat een vierde scheidsrechter een geldig doelpunt afkeurt wegens buitenspel...

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Feb 10, 2025 5:01 pm

polydor wrote:
Sun Feb 09, 2025 1:42 pm
Justhomuch wrote:
Sat Feb 08, 2025 8:35 am
Schaamteloos den bond
In de clinch gaan met den bond? Dan moet je niet schrikken dat een vierde scheidsrechter een geldig doelpunt afkeurt wegens buitenspel...
Voila... Tussen Lierse en de bond zal het nooit meer goed komen, het begin van het duel begon ongeveer 20 jaar geleden remember dat licentiegedoe toen de club op de nipper een licentie verkreeg daarna volgde de zaak Ye waar ze de club niet heeft kunnen straffen... Nu dit weer, valt nogal neig op dat sinds de heropstart in 2018 Lierse meermaals al geflikt is denk maar aan 2 jaar terug toen ze geel-zwart zonder overdrijven een match of 12 geklopt hebben waaronder die bvb match tegen Anderlecht. Dit seizoen was het niet anders denk maar oa uit Molenbeek met die onterechte uitsluiting van PDS... Ik hoop dat men rond de 1 miljoen euro kan uitbetalen aan de club! 👍

stakke

Post by stakke » Mon Feb 10, 2025 8:18 pm

Is er al nieuws uit Lausanne?

Post Reply