Shirts 2024-2025
Re: Shirts 2024-2025
Luc koopt regelmatig zaken op waar hij veel aandacht voor heeft. Heeft dus ook dat museum overgekocht, is niet ver van zijn woonst. Logisch dat hij hier reclame voor maakt. Zimmerstaal is weg als sponsor en volgens niet vervangen als waar daar sprake van. Wegens een tekort aan bureelruimte gaan Luc en Yorrick naar beneden verhuizen en is de conciërgewoning hun bureaus installeren.
Truitjes zijn niet lelijk op een paar kleine details na, de naamsverandering waar men zeker van was kwam te laat om nog op de truitjes te doen dat komt volgend jaar zeker.
Iedereen zoekt sponsoring niet makkelijk deze dagen maar wie weet komen er toch bij, wil ook niet zoals in amateur enkel van bestuursleden afhankelijk zijn. 95 % van de amateurclubs leeft van giften en investeringen van bestuurders.
Truitjes zijn niet lelijk op een paar kleine details na, de naamsverandering waar men zeker van was kwam te laat om nog op de truitjes te doen dat komt volgend jaar zeker.
Iedereen zoekt sponsoring niet makkelijk deze dagen maar wie weet komen er toch bij, wil ook niet zoals in amateur enkel van bestuursleden afhankelijk zijn. 95 % van de amateurclubs leeft van giften en investeringen van bestuurders.
Nog even over onze thuis shirts, ook al had ik liever 3 verticale strepen gezien, het geel is wel heel mooi dit is voor mij het echt Lierse goudgeel! De kousen hadden voor mij ook goudgeel mogen zijn ipv zwart.
- Justhomuch
Voor mij is het thuisshirt wel oke, zeker in vergelijking met vorige jaren, hopelijk nu elk seizoen geel en zwart.
Wij komen áltijd terug!
Zouden er, nu er 2 nieuwe sponsors zijn, nieuwe shirts komen?
Of wordt Golden Palace op de huidige shirts gewoon vervangen door de nieuwe sponsors?
Of wordt Golden Palace op de huidige shirts gewoon vervangen door de nieuwe sponsors?
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Ik denk dat de naam gewoon wordt vervangen op de huidige shirts
Wij komen áltijd terug!