Stadion
- Justhomuch
Re: Stadion
De verkiezingen komen eraan en 2 LL gezinde politiekers klagen opeens de leefbaarheid rond het stadion van " lierse kempenzonen " aan
Het heeft nog lang geduurd voor de pesterijen gingen beginnen
Het heeft nog lang geduurd voor de pesterijen gingen beginnen
Daarvoor zijn het lokale politici: een gevaarlijke combinatie van een beperkte intelligentie met een hoge graad van narcisme.
Vanuit enkele van de LL-investeerders heb ik begrepen dat ze zulke demarches moeilijk kunnen appreciëren, net zoals de permanente stroom van kwaadsprekerij van enkele supporters naar onze club toe. Dit begint stilaan belachelijke vormen aan te nemen...
Neemt niet weg dat ik met vele andere LL-supporters wel op een open en beleefde manier over beide clubs kan praten.
https://sportindekijker.be/rik-verwaest ... adion-weg/
- Justhomuch
Die debielen zal je altijd hebben, geld langs beide zijden.polydor wrote: ↑Wed Oct 02, 2024 11:08 pmDaarvoor zijn het lokale politici: een gevaarlijke combinatie van een beperkte intelligentie met een hoge graad van narcisme.
Vanuit enkele van de LL-investeerders heb ik begrepen dat ze zulke demarches moeilijk kunnen appreciëren, net zoals de permanente stroom van kwaadsprekerij van enkele supporters naar onze club toe. Dit begint stilaan belachelijke vormen aan te nemen...
Neemt niet weg dat ik met vele andere LL-supporters wel op een open en beleefde manier over beide clubs kan praten.
Logisch ergens dat ze daar hun kas opvreten, wij worden aanzien als het echte lierse voor de buitenwereld en dat blijft daar pikken.
Wij komen áltijd terug!
-
Je kan ze ook zo uit het Lyra forum halen de haters...polydor wrote: ↑Wed Oct 02, 2024 11:08 pmDaarvoor zijn het lokale politici: een gevaarlijke combinatie van een beperkte intelligentie met een hoge graad van narcisme.
Uit Christendemocratische hoek dus, had het kunnen weten...Nirvana wrote: ↑Thu Oct 03, 2024 12:29 pmhttps://sportindekijker.be/rik-verwaest ... adion-weg/
polydor wrote: ↑Wed Oct 02, 2024 11:08 pmDaarvoor zijn het lokale politici: een gevaarlijke combinatie van een beperkte intelligentie met een hoge graad van narcisme.
Ik scheer uiteraard niet iedereen over dezelfde kam
Maar waar ik me dan weer aan stoor , is dat ze niet hard genoeg kunnen benadrukken dat het echte lierse dood is .
Maar zelf wel ni anders als Lierse filmpjes laten zien nu ze met Lyra naar standard gaan 🫣
Iets van de pot verwijt de ketel ..
Gun ze nu toch ook hun pleziertje het is waarschijnlijk de enige keer in 5 jaar dat ze tegen een echte ploeg mogen spelen en dan nog in een echt stadion !