Stadion
Re: Stadion
Is dit iets definitiefs, want er staat voorontwerp op. Bovendien zou dit dan betekenen dat het vorige ontwerp, met oa bioscoopcomplex en ondergrondse parking definitief naar de prullenmand kan.
Eigenlijk is dit gewoon een verfraaiing van de buitenkant van tribune 2. Al ziet het er wel een stuk beter uit dan de huidige situatie.
De bouw van de nieuwe tribune 4 (bezoekers tribune) is wel belangrijker en het is dus echt positief dat men hier in februari-maart zou aan beginnen zodat die volgend seizoen in gebruik genomen kan worden.
Ik vind het nogal vaag.Mark wrote: ↑Wed Jan 10, 2024 7:52 amIs dit iets definitiefs, want er staat voorontwerp op. Bovendien zou dit dan betekenen dat het vorige ontwerp, met oa bioscoopcomplex en ondergrondse parking definitief naar de prullenmand kan.
Eigenlijk is dit gewoon een verfraaiing van de buitenkant van tribune 2. Al ziet het er wel een stuk beter uit dan de huidige situatie.
De bouw van de nieuwe tribune 4 (bezoekers tribune) is wel belangrijker en het is dus echt positief dat men hier in februari-maart zou aan beginnen zodat die volgend seizoen in gebruik genomen kan worden.
Ik hoop snel iets van design te zien van de uittribune. Vraag me af of het over de hele lengte gaat zijn. Ik had verwacht dat ze er meer promo rond zouden maken.
Er heeft vroeger iets opgestaan. Toen ging het inderdaad om een tribune over de volledige breedte dus van corrnervlag tot cornervlag. Gemengd een deel zit en een deel staanplaatsen. Maar weet niet of die plannetjes nog up to date zijn.
Dat zou dan willen zeggen dat dat witte kot tegen de grond zou moeten?
Klopt niet! De vorige bezoekerstribune begon na het “witte” kot rot aan cornervlag, niet van de 2 cornervlaggen
Als ik schrijf er heeft vroeger iets opgestaan dan heb ik het over het internet en niet de tijdelijke bezoekers tribune van 2010 tot 2016.
De nieuwe is dus groter, en gaat wel degelijk van corner tot corner.
Het rode is de nieuwe tribune, het doorkruiste deel is het witte gebouw dat dus afgebroken wordt.
Zoek op het internet naar een pdf met deze titel: 2021-146 Lier Lispersteenweg tribune noord_VVR
ik kan de pdf hier niet invoegen zie pagina 24
De uittribune zou iets van een 650 a 700 plaatsen hebben.
- Justhomuch