Supporterclubs

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
jakkie
Re: Supporterclubs

Post by jakkie » Thu Jun 22, 2023 2:15 pm

LTID1906 wrote:
Thu Jun 22, 2023 1:56 pm
Weet iemand toevallig iets meer van JKL ze hebben nog hun instagram account en heb hun spandoek buiten tegen Anderlecht en Beerschot dit jaar nergens meer gezien? Zijn ze van plan om dit jaar meer actief te zijn?
Een groot deel van deze groep heeft een stadionverbod momenteel dacht ik. Wel heb ik gehoord dat er gesprekken plaatsvinden tussen de voorzitter en sfeergroep(pen) om volgend jaar opnieuw meer sfeer te creëren.

Eric

Post by Eric » Mon Jun 26, 2023 9:49 pm

jakkie wrote:
Thu Jun 22, 2023 2:15 pm
LTID1906 wrote:
Weet iemand toevallig iets meer van JKL ze hebben nog hun instagram account en heb hun spandoek buiten tegen Anderlecht en Beerschot dit jaar nergens meer gezien? Zijn ze van plan om dit jaar meer actief te zijn?
Een groot deel van deze groep heeft een stadionverbod momenteel dacht ik. Wel heb ik gehoord dat er gesprekken plaatsvinden tussen de voorzitter en sfeergroep(pen) om volgend jaar opnieuw meer sfeer te creëren.
Iemand hier nog iets van gehoord?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jun 27, 2023 7:11 am

Eric wrote:
Mon Jun 26, 2023 9:49 pm
jakkie wrote:
Thu Jun 22, 2023 2:15 pm
LTID1906 wrote:
Iemand hier nog iets van gehoord?
Er zou zelfs al een naam zijn, maar alles wordt in het grootste geheim besproken, zullen moeten wachten tot het begin van het seizoen denk ik.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply