Shirts 2021-2022
Re: Shirts 2021-2022
Volgens mij zijn de zwarte de thuisshirts en de gele de uitshirts en daar is maar één woord voor : onbegrijpelijk.
Het wordt hoog tijd dat iemand met een klein beetje clubgevoel zich bezig houd met de design van de shirts, want dit lijkt eigenlijk nergens op.
Niet dat die zwarte niet ok zijn, maar dan wel als uitshirt.
Het wordt hoog tijd dat iemand met een klein beetje clubgevoel zich bezig houd met de design van de shirts, want dit lijkt eigenlijk nergens op.
Formerly known as Lisp-boy
-
Katrien DC heeft dan geen clubgevoel?Lisp-boy wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 8:34 pmVolgens mij zijn de zwarte de thuisshirts en de gele de uitshirts en daar is maar één woord voor : onbegrijpelijk.
Als de zwarte shirts de thuisshirts zijn : neenThomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 10:47 pmKatrien DC heeft dan geen clubgevoel?Lisp-boy wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 8:34 pmVolgens mij zijn de zwarte de thuisshirts en de gele de uitshirts en daar is maar één woord voor : onbegrijpelijk.
Zou dat toch straf vinden mocht het zwart het thuisshirt zijn. Kan dat wel nergens afleiden.
Kijk op de website bij de fanshop waar je de shirts kan bestellen.
Daar staat letterlijk : " Maak keuze uit het zwarte thuistenue, het gele uittenue of het grijze keeperstenue."
Als je dan verder klikt kan je kiezen uit thuis (zwart), uit (geel) en keepers (grijs).
Het zou trouwens niet de eerste keer zijn. Het seizoen met Tony Watt hadden we ook een zwarte thuistenue en een gele uittenue.
Alleen jammer dat zo een kemel herhaald wordt.
Inderdaad bizar (en eigenlijk ook onnodig: draai ze om en iedereen is content). Nu, ik lig daar niet zo wakker van. Het fout in het logo op de zwarte truitjes vind ik vervelender. Hopelijk kunnen ze dat nog fixen.Lisp-boy wrote: ↑Thu Jun 24, 2021 1:41 pmKijk op de website bij de fanshop waar je de shirts kan bestellen.
Daar staat letterlijk : " Maak keuze uit het zwarte thuistenue, het gele uittenue of het grijze keeperstenue."
Als je dan verder klikt kan je kiezen uit thuis (zwart), uit (geel) en keepers (grijs).
Het zou trouwens niet de eerste keer zijn. Het seizoen met Tony Watt hadden we ook een zwarte thuistenue en een gele uittenue.
Alleen jammer dat zo een kemel herhaald wordt.
Efkes hier opgekuist omdat we op 2 topics tegelijk bezig waren. Je kan hier verder praten over het CL shirt van Haagdoren:
viewtopic.php?f=10&p=20650#p20650
viewtopic.php?f=10&p=20650#p20650