Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Waren tijden achter het doel... En de op twee na grootste spionkop...
Spionkop achter de goal , zal vermoedelijk niet meer terug komen , gezien daar de zakelijke kant van de club zit .
Die bezoekers tribune achter de goal zoals de laatste jaren voor het failisement is meer dan genoeg voor de bezoekers , kon dacht ik een 800 man op als ik het goed voor heb .
Die bezoekers tribune achter de goal zoals de laatste jaren voor het failisement is meer dan genoeg voor de bezoekers , kon dacht ik een 800 man op als ik het goed voor heb .
Net wel. Business komt op de huidige tribune 1Devyd wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 5:08 pmSpionkop achter de goal , zal vermoedelijk niet meer terug komen , gezien daar de zakelijke kant van de club zit .
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
zijn er voorontwerpen digitaal die openbaar staan en de supps al mogen consulteren?Axassin wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 6:23 pmNet wel. Business komt op de huidige tribune 1Devyd wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 5:08 pmSpionkop achter de goal , zal vermoedelijk niet meer terug komen , gezien daar de zakelijke kant van de club zit .
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
OK ik verschuif deze vraag naar het correcte topic... excusesLeNNeMaN wrote: ↑Mon Oct 04, 2021 10:48 amzijn er voorontwerpen digitaal die openbaar staan en de supps al mogen consulteren?Axassin wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 6:23 pmNet wel. Business komt op de huidige tribune 1Devyd wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 5:08 pmSpionkop achter de goal , zal vermoedelijk niet meer terug komen , gezien daar de zakelijke kant van de club zit .

Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
De club moet 500 euro ophoesten voor pyro en bekers op Lommel.
Geloof ik niks van . En wat dan met al die ruimte in T2 ? Want het is ni zo da ze die gaan kunnen verkleinen vermoed ik .Axassin wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 6:23 pmNet wel. Business komt op de huidige tribune 1Devyd wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 5:08 pmSpionkop achter de goal , zal vermoedelijk niet meer terug komen , gezien daar de zakelijke kant van de club zit .
Gaat allemaal gerenoveerd worden en heel veel ervan zal multifunctioneel worden ingezet. Kleedkamers komen ook ook in tribune achter de goal.Devyd wrote: ↑Thu Oct 07, 2021 7:39 pmGeloof ik niks van . En wat dan met al die ruimte in T2 ? Want het is ni zo da ze die gaan kunnen verkleinen vermoed ik .Axassin wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 6:23 pmNet wel. Business komt op de huidige tribune 1Devyd wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 5:08 pmSpionkop achter de goal , zal vermoedelijk niet meer terug komen , gezien daar de zakelijke kant van de club zit .
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat interview met LVT en de voorzitter van Westerlo gezien. Was nog wel tof gedaan. Toch straf dat Westerlo 4(!) Keer zoveel budget heeft.