Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Clubnieuws

Post by Carlke » Sat Sep 12, 2020 11:10 am

KRKN wrote:
Sat Sep 12, 2020 7:17 am
Er mag 2300 man binnen int Lisp 😀
En ook weetje dat er geen 2300 abonnementen verkocht zijn, want zeiden dat capaciteit nog niet bereikt is !

Devyd

Post by Devyd » Sat Sep 12, 2020 4:59 pm

Justhomuch wrote:
Thu Sep 10, 2020 5:10 pm
Berrem wrote:
Thu Sep 10, 2020 3:59 pm
Justhomuch wrote:
Thu Sep 10, 2020 3:41 pm

En daar is de post van de nieuwe bus, ferm busje trouwens.
Als ik de foto's bekijk, zie ik dat het wel enkel nieuwe striping is. Geen nieuwe bus :-)
Ze ziet er in elk geval wel nieuw uit :lol:
Het is alvast niet de vorige bus , want die reed gisteren nog rond

Cold

Post by Cold » Sat Sep 12, 2020 7:50 pm

Carlke wrote:
Sat Sep 12, 2020 11:10 am
KRKN wrote:
En ook weetje dat er geen 2300 abonnementen verkocht zijn, want zeiden dat capaciteit nog niet bereikt is !
Vind dat toch weinig. Het verschil met Wilrijk is schrijnend na de doorstart.

Eric

Post by Eric » Sun Sep 13, 2020 7:13 am

Cold wrote:
Sat Sep 12, 2020 7:50 pm
Carlke wrote:
KRKN wrote:
Valt dan ook totaal niet te vergelijken.

Axassin

Post by Axassin » Sun Sep 13, 2020 8:32 am

Eric wrote:
Sun Sep 13, 2020 7:13 am
Cold wrote:
Sat Sep 12, 2020 7:50 pm
Carlke wrote:

Valt dan ook totaal niet te vergelijken.
Idd. Komt daarbij dat heel veel mensen afwachtend zijn om een abo te kopen in deze onzekere corona tijden. Beerschot kende ook jaar na jaar sportief succes. Als we dit seizoen een deftig jaar kunnen draaien, zie ik ons vlot over de 3K gaan volgend volgend seizoen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Netzer

Post by Netzer » Mon Sep 21, 2020 11:03 pm

Bon, er moet mij iets van het hart.
Ik ben geen abonneehouder, door omstandigheden al vele jaren niet meer.
Voor de wedstrijd tegen Hoboken kreeg ik een mail van Lierse die begon met "Dag Fernand, ..." en een persoonlijke code om een ticket te bestellen. Nu, ik ben niet Fernand, ik heb geen abonnement en ik heb dus geen recht op een persoonlijke code. Als ik een slecht karakter heb dan gebruik ik deze code en heb ik een ticket en Fernand niet. Brave burger als ik ben heb ik dus deze mail beantwoord en de zaak uitgelegd. Een dag erna een antwoord "Bedankt voor de info en excuses voor het misverstand". Opgelost denk ik dan. Aantal dagen later een nieuwe mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor een ticket tegen Brugge NXT. Ik stuur opnieuw braaf een mail en leg opnieuw uit dat ik niet Fernand ben, geen abonneehouder ben en dat ze de code moeten sturen naar de juiste persoon zodat deze persoon zijn ticket kan bestellen waar hij recht op heeft. Dag erna weer een antwoord "Bizar voorval, we laten het nakijken, onze excuses voor het ongemak". Opgelost deze keer denk je dan. Nu kom ik net van mijn werk en ik heb opnieuw een mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor de wedstrijd tegen Seraing deze keer. Nu vraag ik mij oprecht af in welke taal ik deze keer moet antwoorden om ze daar aan het verstand te brengen dat ik niet Fernand ben en geen abonneehouder ben, ik ben het eerlijk gezegt ferm beu aan het worden en ik ben ietwat verbouwereerd door zoveel amateurisme en onkunde. Ik had zo maar 3 keer deze Fernand zijn ticket kunnen nemen.
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit hou je toch echt niet voor mogelijk ?
Formerly known as Lisp-boy

Zovko

Post by Zovko » Mon Sep 21, 2020 11:10 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Sep 21, 2020 11:03 pm
Voor de wedstrijd tegen Hoboken kreeg ik een mail van Lierse die begon met "Dag Fernand, ..." en een persoonlijke code om een ticket te bestellen. Nu, ik ben niet Fernand, ik heb geen abonnement en ik heb dus geen recht op een persoonlijke code. Als ik een slecht karakter heb dan gebruik ik deze code en heb ik een ticket en Fernand niet. Brave burger als ik ben heb ik dus deze mail beantwoord en de zaak uitgelegd. Een dag erna een antwoord "Bedankt voor de info en excuses voor het misverstand". Opgelost denk ik dan. Aantal dagen later een nieuwe mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor een ticket tegen Brugge NXT. Ik stuur opnieuw braaf een mail en leg opnieuw uit dat ik niet Fernand ben, geen abonneehouder ben en dat ze de code moeten sturen naar de juiste persoon zodat deze persoon zijn ticket kan bestellen waar hij recht op heeft. Dag erna weer een antwoord "Bizar voorval, we laten het nakijken, onze excuses voor het ongemak". Opgelost deze keer denk je dan. Nu kom ik net van mijn werk en ik heb opnieuw een mail "Dag Fernand, ..." met opnieuw een persoonlijke code voor de wedstrijd tegen Seraing deze keer. Nu vraag ik mij oprecht af in welke taal ik deze keer moet antwoorden om ze daar aan het verstand te brengen dat ik niet Fernand ben en geen abonneehouder ben, ik ben het eerlijk gezegt ferm beu aan het worden en ik ben ietwat verbouwereerd door zoveel amateurisme en onkunde. Ik had zo maar 3 keer deze Fernand zijn ticket kunnen nemen.
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit is toch te gek voor woorden ?
Eerlijk in schrik daar nimeer van, das toch echt ni 1b waardig die ticket-verkoop en het bijkomende amateurisme. Nu ook weer een code gekregen die ni werkt, mijn zoon weeral geen code gekregen. Was tegen Brugge ook al zo. Heb daar toen voor gemaild, nu weer 😩😩😩😩😩

Netzer

Post by Netzer » Mon Sep 21, 2020 11:17 pm

Zovko wrote:
Mon Sep 21, 2020 11:10 pm
Eerlijk in schrik daar nimeer van, das toch echt ni 1b waardig die ticket-verkoop en het bijkomende amateurisme. Nu ook weer een code gekregen die ni werkt, mijn zoon weeral geen code gekregen. Was tegen Brugge ook al zo. Heb daar toen voor gemaild, nu weer 😩😩😩😩😩
Uw zoon noemt toevallig niet Fernand ? :mrgreen:
Formerly known as Lisp-boy

bibie

Post by bibie » Tue Sep 22, 2020 2:26 am

Lisp-boy wrote:
Mon Sep 21, 2020 11:03 pm
Ik ga nog één keer vriendelijk de zaak uitleggen maar 3 keer is scheepsrecht. Krijg ik de volgende keer weer een mail die begint met "Dag Fernand, ..." dan begeef ik mij naar het secretariaat en wil ik met eigen ogen zien welke persoon er niet in slaagt om het juiste mailadres aan de juiste persoon te linken nadat het al 3 keer is uitgelegd. Dit hou je toch echt niet voor mogelijk ?
Ik heb ook zoiets aan de hand, ik ben echter wel abo houder. Maar ik krijg een mail op mijn eigen naam met code en dan nog een mail met code op naam van Ronald, dus als er een Ronald geen code heeft gekregen die zit bij mij 😉

Carlke

Post by Carlke » Tue Sep 22, 2020 5:24 am

Bij ons lukte het ook niet gisteren, later stond wel op fb dat het aan storing ligt.

Post Reply