Aanvang seizoen 2020-2021
- Justhomuch
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
Zo dacht ik erover, en ik heb mijn abo ook gekocht om die reden.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 04, 2020 5:23 pmAls je midden in Corona tijden een abo koopt , kan je toch moeilijk gaan verwachten dat een club gaat compenseren?
Het feit dat je een abo koopt op dat moment is tonen dat je de club in goede en slechte tijden die centjes gunt , en ze ook ergens wil helpen.
Elke persoon die al ééntje heeft gekocht is volgens mij toch volwassen genoeg om te beseffen dat je dit seizoen, hoe jammer het ook is, niet veel live zal zien ter plekken.
Wij komen áltijd terug!
Eindelijk. Applaus.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 04, 2020 5:23 pmAls je midden in Corona tijden een abo koopt , kan je toch moeilijk gaan verwachten dat een club gaat compenseren?
Het feit dat je een abo koopt op dat moment is tonen dat je de club in goede en slechte tijden die centjes gunt , en ze ook ergens wil helpen.
Elke persoon die al ééntje heeft gekocht is volgens mij toch volwassen genoeg om te beseffen dat je dit seizoen, hoe jammer het ook is, niet veel live zal zien ter plekken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.