Lierse Kempenzonen - Heist [27-04-2019]
Lierse Kempenzonen - Heist [27-04-2019]
Op de laatste speeldag van de reguliere competitie ontvangen we de buren van Heist. Hopelijk komt er goed wat volk op af.
Meevaller is dat Heist inmiddels zeker is van promotie, maar in het burenduel zal er toch aan motivatie geen gebrek zijn.
Wij spelen vooral om de kloof met Deinze niet verder te laten oplopen.
Alvast aanwezig!
Meevaller is dat Heist inmiddels zeker is van promotie, maar in het burenduel zal er toch aan motivatie geen gebrek zijn.
Alvast aanwezig!
Re: Lierse Kempenzonen - Heist [27-04-2019]
Het zal al wel goed zijn dat Heist in 1e Amateur blijft zeker?KRKN wrote: ↑Sun Apr 14, 2019 11:52 amOp de laatste speeldag van de reguliere competitie ontvangen we de buren van Heist. Hopelijk komt er goed wat volk op af.
Alvast aanwezig!

Dat steek ik op de zware busrit van gisterenFiero67 wrote: ↑Sun Apr 14, 2019 1:05 pmHet zal al wel goed zijn dat Heist in 1e Amateur blijft zeker?KRKN wrote: ↑Sun Apr 14, 2019 11:52 amOp de laatste speeldag van de reguliere competitie ontvangen we de buren van Heist. Hopelijk komt er goed wat volk op af.
Alvast aanwezig!![]()
Promotie is niet weggelegd voor hun.
![]()
![]()

Op heist hebben we misschien wel onze slechtste match gespeeld dit seizoen. Was een serieuze anticlimax.
Rocky heeft 2 weken om zich voor te bereiden op dit treffen, nu mogen we al iets meer verwachten vind ik.
Van de partij! Ik verwacht toch aardig wat volk en liefst ook drie punten. Zo verkleinen we hopelijk de kloof en tanken we wat vertrouwen.
Jammer dat we 2 weken moeten wachten
Jammer dat we 2 weken moeten wachten

Op die 2 weken tijd kunnen we wel Smolders en Delorge recupereren, want daar ligt het probleem in de ploeg. Teveel onrust vanachter dat zich verderzet over alle linies.
Op die 2 weken tijd kunnen we wel Smolders en Delorge recupereren, want daar ligt het probleem in de ploeg. Teveel onrust vanachter dat zich verderzet over alle linies.
Zou mooi zijn. Lang waren ze niet out, dus gebrek aan matchritme zou niet echt mogen spelen. Hopelijk met een fitte kern richting eindronde.
Ik heb er op een of andere manier wel vertrouwen in, ook al waren vorige speeldagen niet bepaald geruststellend.
en vermeiren er terug in marvin op bank. ik vind die veel te weinig brengen.
Ik vraag me toch af of Rocky binnekort Wils niet wat hoger gaat zetten. Ik denk oprecht dat zoiets wat druk van de ketel zou halen voor ons. Misschien wel wat gevaarlijker om daarmee in deze fase van de competitie terug mee te beginnen, maar als Smolders en Delore fit zijn zou het kunnen, toch?