Lierse Kempenzonen - ASV Geel [30-03-2019]
Lierse Kempenzonen - ASV Geel [30-03-2019]
Toch een bescheiden derby tegen Geel, komende zaterdag op ‘t Lisp. Geel moet nog vol aan de bak om een degradatie te ontlopen. We komen met Faysal Kasmi een oude bekende tegen die ongetwijfeld hypergemotiveerd aan de bak zal komen.
Wie is aanwezig?
Wie is aanwezig?
Re: Lierse Kempenzonen - ASV Geel [30-03-2019]
Jammer van Marvin! Hadden we kunnen gebruiken. Geel gaat met het mes tussen de tanden aantreden.
Ik hoop erbij te kunnen zijn.
Ik hoop erbij te kunnen zijn.
Weer een wedstrijd van moetes maar dit geld ook voor concurrent Deinze ..
-
Thomas1906
Gaat wel eens een heel spannende match kunnen worden!
als we nu eindronde nog mis lopen zijn we het niet waard.
natuurlijk niet te happy zijn want op letten deinze niet te ver uit loopt. geel gaat toch ook moeten aanvallen willen ze 3 gouden punten. dus vermeiren bernier zeker die laatste als die ruimte krijgt kan het af maken.
natuurlijk niet te happy zijn want op letten deinze niet te ver uit loopt. geel gaat toch ook moeten aanvallen willen ze 3 gouden punten. dus vermeiren bernier zeker die laatste als die ruimte krijgt kan het af maken.
De eindronde is echt heel erg dichtbij. Nog 2x winnen..
Dit kan echter wel eens een zware dobber worden. Ik hoop erbij te kunnen zijn!
Dit kan echter wel eens een zware dobber worden. Ik hoop erbij te kunnen zijn!
het doel was die eindronde is heel dicht bij. dus het bestuur zou al tevreden moeten zijn, al denk ik toch dat ze echt willen stijgen. maar ik vrees dat er bij ons te veel zijn die niet met promotiedruk gaan om kunnen.vergeet niet dat we jonge kern hebben.
-
Thomas1906
Bovendien kan dan een groot deel van de kern best een andere werkgever zoeken.
Goh, heb me die bedenking ook gemaakt, maar ik denk/hoop dat het sportieve verlangen bij het merendeel nog wel zal overheersen. Staat ook goed op de cv denk ik, maar misschien ben ik naief.Thomas1906 wrote: ↑Tue Mar 26, 2019 10:08 pmBovendien kan dan een groot deel van de kern best een andere werkgever zoeken.
Urgh, ik baal. Kan er niet bij zijn. Volgende match zal pas die tegen RWDM worden vrees ik.
Schreeuw ook wat voor mij aub
Schreeuw ook wat voor mij aub