Deinze - Lierse Kempenzonen [16-02-2019]
Deinze - Lierse Kempenzonen [16-02-2019]
Volgende weekend staat de tweede verplaatsing op rij op het programma; de kraker tegen Deinze.
Als nummer twee in de stand nemen we het op tegen de nummer drie. Deinze verloor dit weekend met 3-0 op het veld van Club Liege.
Hoe zien jullie deze match?
Als nummer twee in de stand nemen we het op tegen de nummer drie. Deinze verloor dit weekend met 3-0 op het veld van Club Liege.
Hoe zien jullie deze match?
Re: Deinze - Lierse Kempenzonen [16-02-2019]
Hm. Normaal zou ik tekenen voor een gelijkspel, maar met onze huidige vorm (en die van Deinze) in het achterhoofd...
Gewoon een goeie klap uitdelen aan Deinze daar. Je hebt de kans om ginds echt een statement te maken.
Gewoon een goeie klap uitdelen aan Deinze daar. Je hebt de kans om ginds echt een statement te maken.
Ik ga er proberen te zijn, maar nog niet helemaal zeker of ik uberhaupt kan.
Ik hoop dat de spelers beter met hun voetjes op de grond kunnen blijven als ik
Ik hoop dat de spelers beter met hun voetjes op de grond kunnen blijven als ik
Zelfde 11 laten starten? Zou hier niet aan beginnen morrelen.
Ondertussen roept de Brigata op om massaal af te zakken naar Deinze. Ik hoop dat zij ons dat tikje extra kunnen bezorgen om de drie punten mee naar Lier te nemen. Blij dat zij er zich achter zetten: als we deze reeks nog kunnen volhouden is er veel mogelijk.
Ondertussen roept de Brigata op om massaal af te zakken naar Deinze. Ik hoop dat zij ons dat tikje extra kunnen bezorgen om de drie punten mee naar Lier te nemen. Blij dat zij er zich achter zetten: als we deze reeks nog kunnen volhouden is er veel mogelijk.
Ik graak er weer niet. Verjaardagsetentje, frustrerend. In de eindronde (indien we dat halen) zal ik dat toch serieus moeten compenseren 
2, weer een wedstrijd van moetes aangezien zeer wss Virton met de drie punten gaat lopen in Boom! Er kan wel een slagje worden uitgedeeld aan Virton mits winst op Deinze zij spelen immers op zondag bij winst extra druk op hen!Eric wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 6:09 pmZelfde 11 laten starten? Zou hier niet aan beginnen morrelen.
Libbrecht heeft tegen Luik rood gepakt dus zal er ook niet bij zijn tegen ons.
Alle tickets in vvk aan de man gebracht (waren er 350). Nog tickets aan de loketten ter beschikking uiteraard.
De spanning neemt stilaan toch toe.
De spanning neemt stilaan toch toe.