Dessel - Lierse Kempenzonen [09-02-2019]
Dessel - Lierse Kempenzonen [09-02-2019]
Volgend weekend jagen we op een 12/12 en dus een erg mooie reeks.
Dessel zal het slagveld van dienst worden. Pronostiekjes?
Dessel zal het slagveld van dienst worden. Pronostiekjes?
Re: Dessel - Lierse Kempenzonen [09-02-2019]
Winst is alweer een must denk kleine winst na weer een moeilijke wedstrijd .. hopelijk Marvin erbij want dat scheelt toch hoor!
-
Lap daar gaan we, 4weken pfff. Die vermeire wa is daar mee aan de hand? Was die int begin boven zijnpetje aant spelen ........ Hoor er nietveel meer van. 

We gaan hem nochtans nodig hebben. Hij lijkt wat vertrouwen kwijt te zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Feb 04, 2019 10:14 amLap daar gaan we, 4weken pfff. Die vermeire wa is daar mee aan de hand? Was die int begin boven zijnpetje aant spelen ........ Hoor er nietveel meer van.![]()
Weer gehavend naar een match die we op papier moeten winnen. Ik probeer er bij te zijn.
Wie weet legt hij er nu wel ééntje in het mandje!Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Feb 04, 2019 10:14 amLap daar gaan we, 4weken pfff. Die vermeire wa is daar mee aan de hand? Was die int begin boven zijnpetje aant spelen ........ Hoor er nietveel meer van.![]()

werkt heel hard voor de ploeg dus heel nuttig. denk niet dat hij snel in paniek raakt.
Iemand die het niveau van Dessel kan inschatten? Ik vond ze tegen ons opt Lisp vrij goed voetballen. Hun resultaten zijn echter toch ook niet om over naar huis te schrjven.
Een 12 op 12. Het zou deugd doen.
Ik denk dat we weer niet gaat domineren, maar ook op een diefje winnen zou me zaterdag plezier doen.
Tegen dat we dan terug tegen de kleppers moeten recupereren we hopelijk wat volk.
Ik gok op 1-2!
Ik denk dat we weer niet gaat domineren, maar ook op een diefje winnen zou me zaterdag plezier doen.
Tegen dat we dan terug tegen de kleppers moeten recupereren we hopelijk wat volk.
Ik gok op 1-2!