Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Verplaatsing naar de kust, en dit keer op een zondag!
Op het moment van schrijven staat Knokke 13e in het klassement, al moeten er nog wat andere matchen gespeeld worden vandaag. Ze wisten Dessel op 0 0 te houden en haalden vorige match toch stevig uit. We moeten dus toch op onze hoede zijn, al mogen we wel 3 punten vragen van onze jongens. Hier moet, vind ik, weer gewonnen worden.
Zijn er hier mensen die afzakken? En hoe zouden jullie het aanpakken?
Op het moment van schrijven staat Knokke 13e in het klassement, al moeten er nog wat andere matchen gespeeld worden vandaag. Ze wisten Dessel op 0 0 te houden en haalden vorige match toch stevig uit. We moeten dus toch op onze hoede zijn, al mogen we wel 3 punten vragen van onze jongens. Hier moet, vind ik, weer gewonnen worden.
Zijn er hier mensen die afzakken? En hoe zouden jullie het aanpakken?
Re: Royal Knokke FC - Lierse Kempenzonen [27-01-2019]
Hopelijk weer winst maar zal geen makkie worden hun vorige thuiswedstrijd wonnen ze dacht tegen Deinze 4-1? Ze hebben een lange periode niet goed gespeelt en geen goede resultaten behaald maar de laatste wedstrijden ..
Ik zak mogelijk wel eens af. Misschien combineren met een dagske aan zee. Jammer van de polaire vortex natuurlijk
nee ga niet kijken zelf wedstrijdloop in olen. maar de daarop volgende verplaatsing op dessel ga ik nog eens mee.
ja word echt heel lastig daar knokke staat volgens mij wel wat te laag. kunstgras daar trouwens voor of nadeel ?
ja word echt heel lastig daar knokke staat volgens mij wel wat te laag. kunstgras daar trouwens voor of nadeel ?
Gij hebt er moed op, gaan lopen met deze temperaturen.
Aha, interessant wel. Ik zou zeggen nadeel, puur omdat deze jongens dat totaal niet gewoon zijn.
Om een zijsprong te maken: ons veld lag er tegen Seraing belabberd bij vond ik. Bal sprong vaak raar op.
Ik twijfel zelf nog of ik afzak, maar het komt me eigenlijk niet zo goed uit. Daarna vertrek ik echter op skireis dus moet ik weer 2 matchen laten schieten. Lastig.
Trouwens; eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik niet echt op Bernier gelet heb. Ik lees echter dat hij bijhoorlijk gespresteerd heeft (oa. assist voor Marvin). Gewoon laten starten opnieuw dus?
Trouwens; eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik niet echt op Bernier gelet heb. Ik lees echter dat hij bijhoorlijk gespresteerd heeft (oa. assist voor Marvin). Gewoon laten starten opnieuw dus?
wij vertekken zaterdag al met 15 man richting knokke.
Hopelijk terug met Vermeiren kunnen starten? Die moet met Marvin toch serieus kunnen wegen. Of was het beter zonder hem vooraan? Misschien moeilijk om te beoordelen.
Ik twijfel nog om af te zakken. Zo'n zondagmatchen vallen toch altijd wat lastig vind ik. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat we vertrokken zijn voor minstens een 6 op 6.
Ik twijfel nog om af te zakken. Zo'n zondagmatchen vallen toch altijd wat lastig vind ik. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat we vertrokken zijn voor minstens een 6 op 6.
Blijkbaar hebben ze op Roda ook op kunstgras gespeeld, één van hun betere partijen. Geen vergelijkbare situaties natuurlijk, maar toch. Ook geen idee hoe kunstgras combineert met deze temperaturen (en of het uberhaupt ook nog zo koud gaat zijn).