Lierse - Zulte Waregem [14/02/2025]
Lierse - Zulte Waregem [14/02/2025]
Komende vrijdag komt leider Zulte Waregem op bezoek.
Wie zakt er af voor deze topper?
Wie zakt er af voor deze topper?
Re: Lierse - Zulte Waregem [14/02/2025]
Zonder Kireev kan dit wel eens een hele moeilijk worden. We mogen tevreden zijn met een puntje.
Die Siminoni is blijkbaar aangesteld als scheidsrechter 
.
Dat is dan al 12 tegen 11 op voorhand.
Pfff, die pipo zou ik liever niet meer zien in ons stadion.

Dat is dan al 12 tegen 11 op voorhand.
Pfff, die pipo zou ik liever niet meer zien in ons stadion.
- Justhomuch
Benieuwd. We hebben een mooie bonus, maar met een verlies morgeb en nog een rechtstreeks durl tegen Club Luik kan het toch nog spannend worden.
Ja Simonini; amai ik hoop dat ik zaterdag nog een stem heb en zal op mijn tanden moeten bijten om geen te vuile en vieze woorden naar zijn kop te slingeren.
Langs de andere kant beter tegen Zulte-Waregem, waar we toch weinig kans maken op 3 punten te pakken, en dan nog zonder Kireev.
Langs de andere kant beter tegen Zulte-Waregem, waar we toch weinig kans maken op 3 punten te pakken, en dan nog zonder Kireev.
Diene ziet alles, zelfs zaken die er ni zijn. Ik hoop dat m wil compenseren voor Zenne flater van vorige keer maar ik vrees er voor
Dat was al compensatie voor de match tegen Luik toen hij Atteri met lichte rode kaart van het veld stuurde. Vergeet niet hoe hij toen begin 2de helft tegen Claes hele uitleg deed. Soit ik hoop dat het morgenavond niet over hem moet gaan hier