Lierse - RFC Liège [06-12-2024]
Lierse - RFC Liège [06-12-2024]
Hopelijk brengt de Sint 3 punten.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: Lierse - RFC Liège [06-12-2024]
Aanwezig, het is van de moetes en de sfeer mag wat grimmig zijn. Wakker schudden!
- Justhomuch
Meestal ben ik enkel van de troepen aan te vuren, nu mag die bloed zweet en tranen vanaf minuut 1 van de tribunes rollen, het zit echt nog heel hoog hier!
Wij komen áltijd terug!
Hier ook, het is een wonder dat we na zo'n verschrikkelijk slechte reeks nog altijd 7de staan, niet eens zo ver van plek 6.
Als we vrijdag niet winnen zal ik me niet kunnen in houden.
Als we vrijdag niet winnen zal ik me niet kunnen in houden.
Luik toch maar niet onderschatten! Ze zijn iets minder dan vorig seizoen maar de laatste weken tonen beterschap. Het is ook een ploeg met grinta, inzet iets wat je van geel-zwart allang niet meer kan zeggen dus opletten geblazen!!! Weer puntenverlies en je zit in de shit. Blijf het ontzettend jammer vinden dat Oulare niet meer mag spelen zou een zeer nuttige pion kunnen zijn en aub geef Dailly wat meer speelminuten!
Hopelijk pas de 12e minuut op de tribunes.
Was zelf met mijn jeugdploeg op stap , terwijl ik s´morgens nog wat´misnogd was omdat ik niet kon gaan kijken . Was ik tegen de avond heel blij dat ik me niet druk heb moeten maken .
Ik voelde het al aankomen de afgelopen weken , er is iets verandert in het team vanaf we veel gebleseerden hadden en veel wijzigingen hebben moeten doen , buiten ET brengt ook geen enkele invaller nog wat hij in het begin deed .
Tijd om vrijdag de puntjes op de I te zetten . Al het extra overtuigde volk gaan we snel terug kwijt spelen op deze manier .
De supporters moeten er vol achter staan , en al zeker niet van in het begin negatieve vibes brengen , want dat gaat de zaak er niet makkelijker op maken !
Ik voelde het al aankomen de afgelopen weken , er is iets verandert in het team vanaf we veel gebleseerden hadden en veel wijzigingen hebben moeten doen , buiten ET brengt ook geen enkele invaller nog wat hij in het begin deed .
Tijd om vrijdag de puntjes op de I te zetten . Al het extra overtuigde volk gaan we snel terug kwijt spelen op deze manier .
De supporters moeten er vol achter staan , en al zeker niet van in het begin negatieve vibes brengen , want dat gaat de zaak er niet makkelijker op maken !
- Justhomuch
Nee maar als je als 11 pannenkoeken op't veld staat dan verdien je ook niet beter! Ik verwacht gewoon maar 1 ding, het mes tussen de tanden en niets meer!Devyd wrote: ↑Sun Dec 01, 2024 5:54 pmWas zelf met mijn jeugdploeg op stap , terwijl ik s´morgens nog wat´misnogd was omdat ik niet kon gaan kijken . Was ik tegen de avond heel blij dat ik me niet druk heb moeten maken .
Wij komen áltijd terug!
2Justhomuch wrote: ↑Sun Dec 01, 2024 6:15 pmNee maar als je als 11 pannenkoeken op't veld staat dan verdien je ook niet beter! Ik verwacht gewoon maar 1 ding, het mes tussen de tanden en niets meer!Devyd wrote: ↑Sun Dec 01, 2024 5:54 pmWas zelf met mijn jeugdploeg op stap , terwijl ik s´morgens nog wat´misnogd was omdat ik niet kon gaan kijken . Was ik tegen de avond heel blij dat ik me niet druk heb moeten maken .