Lierse Kempenzonen - Excelsior Virton [15-12-18]
Lierse Kempenzonen - Excelsior Virton [15-12-18]
Volgende week een topmatch voor de winterstop.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Re: Lierse Kempenzonen - Excelsior Virton [15-12-18]
De zoveelste cruciale match. Ik ben van de partij om geelzwart naar de overwinning te schreeuwen!
Zelfde elftal als vorige keer? Ik verwacht niet veel verandering.
Zelfde elftal als vorige keer? Ik verwacht niet veel verandering.
Ik weet het niet. Zouden we echt ontevreden moeten zijn met een gelijkspel bijvoorbeeld?
Merk wel van mezelf dat ik de laatste tijd de verwachtingen terug hoger aan het leggen ben. Voer voor teleurstelling.
Ik teken ook voor een draw. Ik verwacht een gesloten wedstrijd.
Ik heb enkel weet van aanwezigheid van Joachim, Moris, Lecomte, Cordaro en François.
Joachim startte 5 van 12 matchen die hij aanwezig was (3 andere vielen samen met interlands Luxemburg). Is sinds 3 november niet meer in actie geweest, de laatste drie weken zelfs niet meer in de kern.
Virton wist zijn laatste 2 wedstrijden niet te scoren en staat met 0 op 6.
De ideale moment om de degens te kruisen dus.Elio wrote: ↑Wed Dec 12, 2018 3:27 pmIk heb enkel weet van aanwezigheid van Joachim, Moris, Lecomte, Cordaro en François.
Joachim startte 5 van 12 matchen die hij aanwezig was (3 andere vielen samen met interlands Luxemburg). Is sinds 3 november niet meer in actie geweest, de laatste drie weken zelfs niet meer in de kern.
Ivm Joachim: vind ik jammer. Vond hem altijd een uiterst bruikbare spits. Die goal tegen Antwerp ..
Toch geen slechte namen. Nog even hopen dat hun inzinking nog blijft duren.Elio wrote: ↑Wed Dec 12, 2018 3:27 pmIk heb enkel weet van aanwezigheid van Joachim, Moris, Lecomte, Cordaro en François.
Ik hoop in iedergeval op aardig wat volk op deze laatste match van het jaar. Een 9 / 9 zou al een goed vroegtijdig kerstcadeau zijn.
Ik gok alvast op een overwinning. Het vertrouwen is er...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.