KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
Volgende week trekken we terug ten strijde, en ditmaal tegen KSV Oudenaarde.
We tellen slechts 1 puntje meer, dus net zoals veel voorbije duels zal het erom spannen.
Bovendien hebben ze vorige match 3 keer het net weten te vinden in hun match tegen Seraing, maar hun keeper moest zich op hun beurt wel 2x omdraaien.
Mensen hier die naar ginds trekken? Heb zelf al plannen die avond dus zal er niet bij kunnen zijn.
We tellen slechts 1 puntje meer, dus net zoals veel voorbije duels zal het erom spannen.
Bovendien hebben ze vorige match 3 keer het net weten te vinden in hun match tegen Seraing, maar hun keeper moest zich op hun beurt wel 2x omdraaien.
Mensen hier die naar ginds trekken? Heb zelf al plannen die avond dus zal er niet bij kunnen zijn.
Re: KSV Oudenaarde - Lierse Kempenzonen [08-12-2018]
Bij winst wordt er weer een goede zaak gedaan.Eigenlijk is winst een must!
De laatste 10 matchen is winst steeds een must geweest als ik de kranten lees

Volgens de ervaren '1ste amateur club supporters' die ik ken, verandert deze competitie na nieuwjaar vaak van gedaante. De ploegen die het behoud hebben verzekerd én geen licentie aanvragen spelen vanaf dan immers met een heel andere ingesteldheid.
Maar tot op heden zijn er momenteel weinig ploegen die zeker zijn van het behoud...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt. Op Thes en Deinze na zijn er veel ploegen die regelmatig punten laten liggen.
Ik hoop dat de heren vertrouwen getankt hebben. Ik vraag me ook af wie in doel gaat staan: heb momenteel niet echt een voorkeur. Beiden hebben me nog niet echt omver geblazen, hoewel ze op dit niveau best OK zijn.
Verder: Da Silva op de bank. Kuete die bv het laatste halfuur zijn tank mag leeglopen.
Geef Vits maar een kans, als je het mij vraagt. Als je sociale media volgt kan je zien dat Geens de nacht voor de wedstrijd nog doodleuk in de discotheek hangt... niet echt een houding van een topsporter.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Oef nee, in dat geval. Zou dat de reden zijn voor zijn verloren basisplek? Of draai ik oorzaak en gevolg om?
Als het was omdat hijwist dat hij niet ging spelen heb ik daar minder problemen mee. Zo hebben we int verleden nog wel spelers gehad (waarbij de kans op moeten invallen of tout court spelen een stuk groter was).
Hij was bij de selectie. Ook als je op de bank moet zitten dien je fit te zijn.
weer moeilijke match voor ons zoals elke week. we hebben nog maar 1 keer kunnen winnen met 2 doelpunten verschil.
oudenaarde blaast ook warm en koud dit jaar. scoren ongeveer even veel. maar krijgen nog meer binnen dan wij.
het rare is ze staan op 1 punt van plaats 4 maar toch al zoveel binnen dacht meeste van de hele reeks.
oudenaarde blaast ook warm en koud dit jaar. scoren ongeveer even veel. maar krijgen nog meer binnen dan wij.
het rare is ze staan op 1 punt van plaats 4 maar toch al zoveel binnen dacht meeste van de hele reeks.
Dus het kan best een leuke match worden, met andere woorden. De Brigata roept inmiddels op om massaal af te zakken. Zou graag willen maar moet me echt in rare bochten wringen daarvoor.Carelke wrote: ↑Tue Dec 04, 2018 5:37 amweer moeilijke match voor ons zoals elke week. we hebben nog maar 1 keer kunnen winnen met 2 doelpunten verschil.