Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Na de nederlaag tegen Chatelet Farciennes dienen onze leeuwen hun rug te rechten.
Slachtoffer van dienst (hopelijk) is Rupel Boom.
Aantal bemerkingen:
- Vorige club van ons huidig trainersduo. Weggehaald toen de competitie al bezig was, wat dus toch wel wat kwaad bloed gezet zal hebben.
- Rupel Boom staat op dit moment op een 9e plaats, maar neemt het vandaag nog wel op tegen Dessel. Bij winst deze namiddag kunnen ze dus over ons springen in het klassement.
Ik ben aanwezig! Pak ook nog wat maten mee dat niet zo vaak gaan zien (net zoals bij Thes). Dit keer hoop ik echter op een beter resultaat.
Aantal bemerkingen:
- Vorige club van ons huidig trainersduo. Weggehaald toen de competitie al bezig was, wat dus toch wel wat kwaad bloed gezet zal hebben.
- Rupel Boom staat op dit moment op een 9e plaats, maar neemt het vandaag nog wel op tegen Dessel. Bij winst deze namiddag kunnen ze dus over ons springen in het klassement.
Ik ben aanwezig! Pak ook nog wat maten mee dat niet zo vaak gaan zien (net zoals bij Thes). Dit keer hoop ik echter op een beter resultaat.
Re: Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Moeilijke match maar dat is in feite iedere wedstrijd omdat we momenteel geen spelers hebben die het verschil kunnen maken.Rupel Boom zal scherp staan moet je niet over twijfelen en logisch ook.Hopelijk winst al zal het een nipte zijn.Boom speelde overigens 0-0 thuis gelijk tegen Dessel.KRKN wrote: ↑Sun Nov 25, 2018 5:36 pmNa de nederlaag tegen Chatelet Farciennes dienen onze leeuwen hun rug te rechten.
Aantal bemerkingen:
Denk dat de verwachtingen thuis hooggespannen zullen staan. Een thuisoverwinning is stilaan van de moetes. Liefst ook nog met wat schwung, wat het zal binberen zijn op den berg. Maar voor een saaie driepunter teken ik nu ook.
Present! De rug rechten na vorig weekend en gaan voor die broodnodige tweede thuiszege. Nog niks overboord tov plaats 4.
Aanwezig! En heb hier een goei gevoel bij. Dit gaat lukken. Gok dat onze coaches ook hier echt geen punten gaan willen verliezen.
Ik heb een grote groep overtuigd om nog eens mee te gaan (voor de meesten onder hun meer dan 30 jaar geleden...). Dus ik hoop dat het een leuke match wordt 

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Zalig! Ik hoop het met u mee. Bij mij zijn meestal de matchen waar ik volk mee pak de meest bedroevende

Een deel van de heren ging in de jaren '70 en '80 regelmatig naar het Lips. In het bijzonder dan voor de matchen tegen Boom, vandaar dat ze deze avond hebben uitgekozen. Dus ik hoop dat ze terug een glorieuze avond kunnen beleven.

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De 'sint-niklaas' actie juich ik alvast toe. Tof initiatief. Nieuwe supporters aan de club binden doe je vooral door deze acties.
Kan je inderdaad weinig op tegen hebben

Zalig van die gasten trouwens, ik hoop dat ze een fantastische avond tegemoet gaan. Hoop dat er in ieder geval goed wat volk zit.
Het gaat koud zijn. Die soepkes die ze vorig jaar verkochten mogen terug beginnen wat mij betreft.
Also: waarom geen gluhwein?