Lierse K. - Seraing [21-10-2023]
Lierse K. - Seraing [21-10-2023]
Komende thuismatch eindelijk nog eens op zaterdagavond. Het zijn zware tijden, maar net nu moet men de rangen sluiten. Wie is er bij?
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Seraing [21-10-2023]
Grote kans dat'k er bij ben, ik beloof dat ik minder zal zagen tegen u over het geleverde spel op de grasmat 

Wij komen áltijd terug!
Ik verwacht niks anders van uJusthomuch wrote: ↑Wed Oct 11, 2023 11:39 amGrote kans dat'k er bij ben, ik beloof dat ik minder zal zagen tegen u over het geleverde spel op de grasmat![]()

- Justhomuch
Zéker!KRKN wrote: ↑Wed Oct 11, 2023 1:05 pmIk verwacht niks anders van uJusthomuch wrote: ↑Wed Oct 11, 2023 11:39 amGrote kans dat'k er bij ben, ik beloof dat ik minder zal zagen tegen u over het geleverde spel op de grasmat![]()
zolang ge ondertussen maar ook meedoet met Obbi keihard aan te moedigen.
Wij komen áltijd terug!
Het racisme-voorval rond Oulare (wat ik ten zeerste betreur, beschamend vind ik dat) lijkt me op de één of andere manier voor de club wel een uitweg om het nu even niet over de huidige sportieve malaise of over de schandalige toestand van ons speelveld hoeven te hebben.
Geen statement van LVT, niks over een mogelijk onslag van JC, geen verklaring rond de zotte Antwerp-plannen ivm met ons veld, niks, nul, nada, noppes ...
Geen statement van LVT, niks over een mogelijk onslag van JC, geen verklaring rond de zotte Antwerp-plannen ivm met ons veld, niks, nul, nada, noppes ...
Formerly known as Lisp-boy
Ik vind het ook erg stil. Een uitgebreid interview met LVT of Yorik zou mogen.Lisp-boy wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 11:36 amHet racisme-voorval rond Oulare (wat ik ten zeerste betreur, beschamend vind ik dat) lijkt me op de één of andere manier voor de club wel een uitweg om het nu even niet over de huidige sportieve malaise of over de schandalige toestand van ons speelveld hoeven te hebben.
- Justhomuch
2Lisp-boy wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 11:36 amHet racisme-voorval rond Oulare (wat ik ten zeerste betreur, beschamend vind ik dat) lijkt me op de één of andere manier voor de club wel een uitweg om het nu even niet over de huidige sportieve malaise of over de schandalige toestand van ons speelveld hoeven te hebben.
Wij komen áltijd terug!
Ik zie LVT JC nog niet direct ontslagen remember ene RP die in de Amateurklasse op een bepaald moment nog slechter deed.. Dacht dat die 1 of 2 op 27 behaalde met een degelijke kern voor die reeks.Lisp-boy wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 11:36 amHet racisme-voorval rond Oulare (wat ik ten zeerste betreur, beschamend vind ik dat) lijkt me op de één of andere manier voor de club wel een uitweg om het nu even niet over de huidige sportieve malaise of over de schandalige toestand van ons speelveld hoeven te hebben.
Laat dat maar uit. Een duidelijk statement graag. Hoe het nu in elkaar zit en wat de plannen zijn. Geen zin in een zoveelste voorgekauwd interview met vage vragen en nog vagere antwoorden waarin vals positivisme wordt gepredikt en dat de supporters weer ff stil moet houden.KRKN wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 12:10 pmIk vind het ook erg stil. Een uitgebreid interview met LVT of Yorik zou mogen.Lisp-boy wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 11:36 amHet racisme-voorval rond Oulare (wat ik ten zeerste betreur, beschamend vind ik dat) lijkt me op de één of andere manier voor de club wel een uitweg om het nu even niet over de huidige sportieve malaise of over de schandalige toestand van ons speelveld hoeven te hebben.
-
Weet er iemand waar,buiten de fietsenstalling tribune achter de goal,nog de fiets kan geparkeerd worden?En zonder beboet te worden?