Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Wie zakt er af?
Re: Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Aanwezig , hopelijk zelfde mentaliteit als tegen beerschot, want gisteren kwam die er pas toen we met 9 stonden. Ik neem aan van dessel plaats de bruyn en claes op plaats van dessel. Schouterden rij achteruit in plaats poelmans , en touille plaats schouterden of Ocansey.
- Justhomuch
Kan in me zeker wel in vinden.Carlke wrote: ↑Sun Oct 01, 2023 9:00 amAanwezig , hopelijk zelfde mentaliteit als tegen beerschot, want gisteren kwam die er pas toen we met 9 stonden. Ik neem aan van dessel plaats de bruyn en claes op plaats van dessel. Schouterden rij achteruit in plaats poelmans , en touille plaats schouterden of Ocansey.
Ik ben alvast aanwezig.
Wij komen áltijd terug!
Check.
Moeilijke match weeral. Ex-spelers doen het ook altijd goed tegen ons dus dubbel lastig.
Moeilijke match weeral. Ex-spelers doen het ook altijd goed tegen ons dus dubbel lastig.
Jep, er gaan er daar nog een rekening hebben staan.
Ik kan me in de opstelling die Carl voorstelt zeker vinden. Heb het idee dat Van Dessel snel de goal gaat weten staan.
Aanwezig. Zo'n zondagavond match kan wel eens tegenvallen qua sfeer en opkomst, dus we gaan onze jongens luidkeels moeten aanmoedigen om de drie punten thuis te houden.
Anderlecht was gwn enorm zwak zelfs tegen 9 man. Dit gaat een zeer andere wedstrijd worden . Die goals dat wij weggeven is soms echt voor te lachen , kinderlijk . Van Dessel en Boone zijn echt wel versterkingen . Hopelijk komt het er nu is uit zondag . Je begint wel al meer combinaties te zien en een soort ploeg dat er staat . Alleen achterin zou ik precies toch Marijnissen een kans geven naast Boone . Moest in het begin de verdediging leiden en. ging toen soms in de fout , maar zie hier toch meer potentieel in dan Nkaka . El Touile en Ocansey mogen ook starten bij mij , dan heb je toch wat meer snelheid rond Oulare .
Ik heb ook iets meer vertrouwen in Marijnissen dan in Nkaka.Tokky89 wrote: ↑Mon Oct 02, 2023 1:20 amAnderlecht was gwn enorm zwak zelfs tegen 9 man. Dit gaat een zeer andere wedstrijd worden . Die goals dat wij weggeven is soms echt voor te lachen , kinderlijk . Van Dessel en Boone zijn echt wel versterkingen . Hopelijk komt het er nu is uit zondag . Je begint wel al meer combinaties te zien en een soort ploeg dat er staat . Alleen achterin zou ik precies toch Marijnissen een kans geven naast Boone . Moest in het begin de verdediging leiden en. ging toen soms in de fout , maar zie hier toch meer potentieel in dan Nkaka . El Touile en Ocansey mogen ook starten bij mij , dan heb je toch wat meer snelheid rond Oulare .
Nkaka lijkt er de laatste wedstrijden bijna altijd in te lukken op de één of andere manier bij de tegendoelpunten betrokken te zijn, soms brute pech maar toch.
Formerly known as Lisp-boy
Ik vind Nkaka best OK, maar soms zitten er inderdaad momenten van zinsverbijstering bij. Weet niet goed in wie ik het meeste vertrouwen heb. Denk niet dat het heel veel verschil gaat maken.Lisp-boy wrote: ↑Tue Oct 03, 2023 4:26 pmIk heb ook iets meer vertrouwen in Marijnissen dan in Nkaka.Tokky89 wrote: ↑Mon Oct 02, 2023 1:20 amAnderlecht was gwn enorm zwak zelfs tegen 9 man. Dit gaat een zeer andere wedstrijd worden . Die goals dat wij weggeven is soms echt voor te lachen , kinderlijk . Van Dessel en Boone zijn echt wel versterkingen . Hopelijk komt het er nu is uit zondag . Je begint wel al meer combinaties te zien en een soort ploeg dat er staat . Alleen achterin zou ik precies toch Marijnissen een kans geven naast Boone . Moest in het begin de verdediging leiden en. ging toen soms in de fout , maar zie hier toch meer potentieel in dan Nkaka . El Touile en Ocansey mogen ook starten bij mij , dan heb je toch wat meer snelheid rond Oulare .
Nkaka lijkt er de laatste wedstrijden bijna altijd in te lukken op de één of andere manier bij de tegendoelpunten betrokken te zijn, soms brute pech maar toch.
Beetje schrik om El Touile te laten starten tegen de stevige jongens van Deinze. Hoewel ik die graag Schuermans om zijn as zou zien draaienCarlke wrote: ↑Sun Oct 01, 2023 9:00 amAanwezig , hopelijk zelfde mentaliteit als tegen beerschot, want gisteren kwam die er pas toen we met 9 stonden. Ik neem aan van dessel plaats de bruyn en claes op plaats van dessel. Schouterden rij achteruit in plaats poelmans , en touille plaats schouterden of Ocansey.
Trouwens: ik denk dat we dat als club op termijn nodig hebben. Zo'n El Touile die zijn statistieken haalt en die we voor een goeie bak geld kunnen verkopen.