RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
Uiteraard weer een ridicule combiregeling, maar hopelijk krijgen we wat volk mee naar het Lotto Park. Met oog op het klassement is dit een erg belangrijke match.
Re: RSCA Futures - Lierse K. [30-09-2023]
Aanwezig.
Nog geen match van RSCA gezien, maar aan de stand te zien zijn die serieus verzwakt. Al is op dit moment elk punt moeilijk binnen te halen..
Nog geen match van RSCA gezien, maar aan de stand te zien zijn die serieus verzwakt. Al is op dit moment elk punt moeilijk binnen te halen..
Moeilijke wedstrijd alweer maar dit gaat voor iedere match gelden waar men moet tegen spelen. Vergis u niet de huidige stand van de Futures zeggen niet alles. Paar keer aan het werk gezien op tv en lieten mij toch altijd een degelijke indruk, momenteel staan ze onder hun waarde in het klassement! Technisch weer zeer goed al ontbreekt het hen momenteel aan body, nog te wisselvallig ook. Op Dender waar ze wonnen, wat toch ook niet simpel is waren ze verdorie sterk! Winst is alweer een must maar vrees er voor, met deze verdediging.... Zelf moeilijk scoren, gemakkelijk goals slikken dan weet je..... Prono 2-1 al hoop ik op minstens 1 belangrijk puntje!
Matchday! 't Is nen belangrijke. De drie punten zijn vele malen belangrijker dan het vertoonde spel.
Hopelijk denken ze weer niet gelijk op boraing het zal wel loslopen. De futures´ maken het bijna iedereen lastig scoren alleen moeilijk , maar dat kan tegen de zwakste verdediging wel veranderen natuurlijk. Zelfde inzet als vorige week , en meer kansen krijgen dan zit er veel in . Ik zal op tv zien vandaag, nog iets gepland en te laat thuis.
Tarfi geblesseerd uitgevallen. Zucht.
Weeral... Jammer zekers nu je op die plek niemand anders hebt, maar dat is het risico die het bestuur nam! Laat het een goede les zijn voor de toekomst, uit fouten zou je moeten leren!
Jammer van tarfi speelt ongelooflijk seizoen telkens hij start is hij de beste van de ploeg vind ik. Wat mij meer stoort we moeten zien met weinige budjet wat men binnen haalt. En dan transfers doen die sinds ze hier zijn nooit echt fit zijn geweest vekemans en cools . En dan de transfers van wouters, Costa en foubert nog maar te zwijgen.
En Vekemans fit zouden we nochtans wel kunnen gebruiken. Schat ik hoger in dan Sampers.