Lierse K. - Ninove SK [09-09-2023]
Lierse K. - Ninove SK [09-09-2023]
Binnen een dikke week gaat onze bekercampagne van start. Eerste tegenstander is Ninove. Indien we die opzij kunnen zetten wacht er een duel met een ploeg uit 1A. Wie zakt er af?
Re: Lierse K. - Ninove SK [09-09-2023]
Aanwezig! Zitten er bekende spelers bij Ninove?
Verder hopelijk tegen dan wat blessures gerecupereerd. Ideaal voor mannen als Sampers om minuten te maken.
Verder hopelijk tegen dan wat blessures gerecupereerd. Ideaal voor mannen als Sampers om minuten te maken.
-
Beste Liersefans,een vraagje.Ik heb verleden jaar 3 keer komen kijken bij matchen van onze Flames.Had mijn fiets gestald maar moest heel stuk omlopen daar de poort niet open ging aan de tribune waar de fietsenstalling was.Is dat de tribune achter de goal en is die nu wel open?Danku.
Ja, die is nu wel openGuust Flater wrote: ↑Sat Sep 02, 2023 5:46 pmBeste Liersefans,een vraagje.Ik heb verleden jaar 3 keer komen kijken bij matchen van onze Flames.Had mijn fiets gestald maar moest heel stuk omlopen daar de poort niet open ging aan de tribune waar de fietsenstalling was.Is dat de tribune achter de goal en is die nu wel open?Danku.

Benieuwd hoeveel risico JC gaat nemen door te sleutelen aan het basiselftal.
Ik zou vermoeden Jarno in doel en verder enkel spelers die met kleine blessures kampen laten rusten? Maar verder niet te veel rotatie, uiteindelijk is de belasting niet al te groot, 1 wedstrijd/week
Zijn onze aanwinsten speelgerechtigd ?
Vraagje , want ik koop normaal geen tickets online nu wel.gedaan en is gelukt. Maar wil nog 2 maten mee brengen kan ik die ook online.bestellen op mijn naam ?
Gewoon de volledige eerste ploeg. Boone vervangt Luc en Jarno uiteraard in goal.