RSCA Futures - Lierse K. [15-04-2023]
RSCA Futures - Lierse K. [15-04-2023]
We maken ons op voor de laatste confrontatie met de beloften van Anderlecht dit seizoen. Wie zakt er af?
Re: RSCA Futures - Lierse K. [15-04-2023]
0-2 al goals van Schouterden en Delorge.
Gaat lekker op de flank met het duo Schouterden-Walbrecq. Zou de laatste toch behouden!
2-2 op 2 minuten tijd... Achteraan sorry ander en betere CV... Al liefst 52 tegengoals geslikt zegt veel. Achteraan 2 vervangers voor het duo Raamaekers-Pupe, goede vervanger voor Tabekou en spits een type Rocha dat is nodig wil je minder goals slikken en een stap vooruit zetten! Sampers-Vekemans harde werkers maar daar blijft het ook bij. Sampers wacht nog steeds op zijn eerste doelpunt en Vekemans dacht dat die ook maar aan 2-3 goals zit!
Ik heb een heel goed lierse gezien tot aan de 0-2. Toen was het spel nog oké maar heel nonchalant. 2 de helft was het vooral Anderlecht dat wilde. We dachten dat we real Madrid waren en in die val zijn we getrapt. Ozzy pupe is niks te verwijten dat is topspeler laat ons hopen dat hij bijtekend.
Ik herhaal (zoals gij ook alles 50x herhaalt) ... ge zijt ne zeveraar.ozzy105 wrote: ↑Sat Apr 15, 2023 9:40 pm2-2 op 2 minuten tijd... Achteraan sorry ander en betere CV... Al liefst 52 tegengoals geslikt zegt veel. Achteraan 2 vervangers voor het duo Raamaekers-Pupe, goede vervanger voor Tabekou en spits een type Rocha dat is nodig wil je minder goals slikken en een stap vooruit zetten! Sampers-Vekemans harde werkers maar daar blijft het ook bij. Sampers wacht nog steeds op zijn eerste doelpunt en Vekemans dacht dat die ook maar aan 2-3 goals zit!
Pupe en Raemaekers speelden gisteren een prima match !
Vooraan moet er wel iets veranderen, want in Sampers heb ik niet echt veel vertrouwen.