Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
Komende zondag vatten we de terugronde aan met een thuismatch tegen de beloften van Genk. Tijd om revanche te halen voor onze openingsmatch.
Wie is van de partij?
Wie is van de partij?
Re: Lierse K. - Jong Genk [06-11-2022]
Aanwezig! Veel zondagmatchen wel.
Ik vrees dat Beveren & RWDM vertrokken zijn en niet meer achterom gaan kijken. Ik denk wel dat we tegen Jong Genk nog éven de schijn hoog gaan kunnen houden. Thuis tegen hen punten laten liggen zou bijzonder kwalijk zijn met oog op onze doelstelling van PO 1.
Aanwezig! Al gruwel ik van zondagavond-matchen.
- Justhomuch
Eerlijk gezegd kan ik me moeilijk opladen tegen die beloftenploegen... en zeker op een zondagavondKRKN wrote: ↑Mon Oct 31, 2022 2:27 pmIk vrees dat Beveren & RWDM vertrokken zijn en niet meer achterom gaan kijken. Ik denk wel dat we tegen Jong Genk nog éven de schijn hoog gaan kunnen houden. Thuis tegen hen punten laten liggen zou bijzonder kwalijk zijn met oog op onze doelstelling van PO 1.
Wij komen áltijd terug!
RWDM wacht volgende vrijdag een moeilijke verplaatsing nl Dender dat vertrokken is... Beveren ontvangt dan weer Brugge toch ook geen makkelijke match. Bijna zeker van bij een 6 op 6 de volgende twee thuismatchen dat je weer op de eerste plek staat!KRKN wrote: ↑Mon Oct 31, 2022 2:27 pmIk vrees dat Beveren & RWDM vertrokken zijn en niet meer achterom gaan kijken. Ik denk wel dat we tegen Jong Genk nog éven de schijn hoog gaan kunnen houden. Thuis tegen hen punten laten liggen zou bijzonder kwalijk zijn met oog op onze doelstelling van PO 1.
Makkelijkr matchen in deze reeks nope !ozzy105 wrote: ↑Mon Oct 31, 2022 4:45 pmRWDM wacht volgende vrijdag een moeilijke verplaatsing nl Dender dat vertrokken is... Beveren ontvangt dan weer Brugge toch ook geen makkelijke match. Bijna zeker van bij een 6 op 6 de volgende twee thuismatchen dat je weer op de eerste plek staat!KRKN wrote: ↑Mon Oct 31, 2022 2:27 pmIk vrees dat Beveren & RWDM vertrokken zijn en niet meer achterom gaan kijken. Ik denk wel dat we tegen Jong Genk nog éven de schijn hoog gaan kunnen houden. Thuis tegen hen punten laten liggen zou bijzonder kwalijk zijn met oog op onze doelstelling van PO 1.
Ik hoop dat Leo de netten nog eens kan doen trillen. Staat stilaan toch te lang droog, en Genk lijkt me een perfect doelwit voor hem om zichzelf op te laden tegen Anderlecht. Gaat wel wat de stempel krijgen het vooral tegen beloftenploegen waar te maken vrees ik.
Eens. Ik verwacht goals goals goals! Toch weer veel goesting in.KRKN wrote: ↑Mon Oct 31, 2022 5:55 pmIk hoop dat Leo de netten nog eens kan doen trillen. Staat stilaan toch te lang droog, en Genk lijkt me een perfect doelwit voor hem om zichzelf op te laden tegen Anderlecht. Gaat wel wat de stempel krijgen het vooral tegen beloftenploegen waar te maken vrees ik.
Hopelijk knallen en niet met Anderlecht in de kop, deze wedstrijd heel belangrijke !
Helemaal mee eens. Dat zal toch de uitdaging voor TVI zijn de komende week. Anderlecht & Beveren mag je intrinsiek verliezen, maar thuis tegen Jong Genk echt niet. Als je morgen punten laat liggen kijk je plots aan tegen een loodzware week waarin er geoogst moet worden. Kopjes erbij houden dus! Hopelijk houden de spelers zich ook niet in met oog op Anderlecht.