Chatelet Farciennes - Lierse Kempenzonen [24-11-2018]
Chatelet Farciennes - Lierse Kempenzonen [24-11-2018]
Eentje die ik aan mij voorbij ga moeten laten gaan.
Vandaag spelen ze nog op verplaatsing tegen Luik. Wij tellen op dit moment 1 puntje meer, met dus een match meer gespeeld.
Een driepunter een noodzaak noemen lijkt me overdreven, maar kan toch welkom zijn met oog op de aanklamping bij de top 4 niet te verliezen.
Vandaag spelen ze nog op verplaatsing tegen Luik. Wij tellen op dit moment 1 puntje meer, met dus een match meer gespeeld.
Een driepunter een noodzaak noemen lijkt me overdreven, maar kan toch welkom zijn met oog op de aanklamping bij de top 4 niet te verliezen.
Re: Chatelet Farciennes - Lierse Kempenzonen [24-11-2018]
2,na puntenverlies gisteren is winst een must blijkbaar lukt winnen gemakkelijker uit dan thuis...heeft mss met de druk te maken!KRKN wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 12:10 pmEentje die ik aan mij voorbij ga moeten laten gaan.
-
Ik wist totaal niet waar de club ligt. Is het blijkbaar net buiten het gure Charleroi. Geen gezellige verplaatsing lijkt me.
Ik heb ook moeten zoeken. Infrastructuur lijkt me ook niet fantastisch. Doen het dus wel niet zo slecht.Donovanbob wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 12:21 pmIk wist totaal niet waar de club ligt. Is het blijkbaar net buiten het gure Charleroi. Geen gezellige verplaatsing lijkt me.
Een gezellige verplaatsing is anders. Ben benieuwd, zou goe zijn nog eens de 3 punten mee te pakken...
Dat haal ik niet, vrees ik. Drie punten vind ik toch van de 'moetes'.
De volgende 2 wedstrijden 6/6 en we doen terug mee. En een thuiswedstrijd winnen wordt ook nog eens dringend tijd...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Iemand die de verplaatsing gaat doen? Heb zelf nog eens zin in een leuke awayday, maar deze gaat het niet worden.
Verder: zelfde opmerking als tegen RWDM. Silva mag voor mijn part op de bank. Goed prikkelen en dan met het mes tussen de tanden laten invallen.
Veel gevraagd, gezien de drie punten voorop staan, maar de 0 houden zou onze defensie en doelman wel wat vertrouwen geven, iets wat me nodig lijkt.
Verder: zelfde opmerking als tegen RWDM. Silva mag voor mijn part op de bank. Goed prikkelen en dan met het mes tussen de tanden laten invallen.
Veel gevraagd, gezien de drie punten voorop staan, maar de 0 houden zou onze defensie en doelman wel wat vertrouwen geven, iets wat me nodig lijkt.
-
Dit zijn nu van die shitverplaatsingen he, ploegjes die zeker niet naar 1B willen en kunnen en daar moet je dan de 1ste sezoenshelft je tanden op stuk bijten maar eens ze gered zijn is het een easy win....
Het soort 'can he do it on a cold rainy night in Chatelet Farciennes' matchenVergaaneglorie wrote: ↑Wed Nov 21, 2018 12:21 pmDit zijn nu van die shitverplaatsingen he, ploegjes die zeker niet naar 1B willen en kunnen en daar moet je dan de 1ste sezoenshelft je tanden op stuk bijten maar eens ze gered zijn is het een easy win....